Gestolen bij inbraak : Breitling Shadow Flyback A35312

Donderdag 16 op Vrijdag 17 Maart is er bij mijn broertje ingebroken
o.a. hebben ze een Breitling Shadow Flyback meegenomen
Aangezien mijn broertje 2 weken geleden acuut is opgenomen in het ziekenhuis (en ook niet / nooit meer thuiskomt) heeft het klokje toch wel sentimentele waarde

Doos en papieren kan ik ook op dit moment nergens meer vinden en ik kan hem ook niet (meer) vragen waar hij deze gelaten heeft dus serie nummer heb ik niet op dit moment , als ik de doos en papieren weer vind geef ik dat hier door

Dus
Breitling
Shadow Flyback
ref A35312
Blauwe wijzerplaat
blauwe originele band (behoorlijk versleten)
38mm diameter
misschien met doos en papieren , misschien niet
maar het is een niet veel voorkomend type

voorbeeld :

2 likes

Mijn eerste impulsieve gedachte: wel g.v.d., dan wordt er ook nog bij je ingebroken, pfffff…moedeloos word ik er van…

Sterkte ermee, hopelijk komt dit horloge weer thuis en kun je het wellicht als aandenken dragen (indien gewenst natuurlijk).

Grt. Marco

4 likes

Heel veel sterkte!

Triest bericht en trieste actie.
Veel sterkte, hopelijk is de dief dom genoeg om hem direct ergens te koop aan te bieden…

Precies zoals @emveezet het zegt beter kan ik het niet beschrijven.
Veel sterkte

Rottig, sterkte René.

Sterkte inderdaad!

Damn wat erg, veel sterkte

Sterkte en we houden de oogjes open. Hoop dat dat gespuis wordt opgepakt.

Sterkte!

Wat vreselijk om te horen René. Ik heb een Shadow Flyback (de wijzerplaat is trouwens altijd zwart, dat blauwe is de coating) en ik hou er niet van als iemand geen horloge heeft dus als je er iets aan hebt dan stuur ik hem graag naar je op. Geef maar een gil.

26 likes

Sterkte man.

Sterkte

Ziet er best blauw uit, en Rene zal het wel weten :wink:

1 like

Triest…die klok is vervangbaar. Lig er niet van wakker. Sterkte !!

Sterkte!

Jij/jullie heel veel sterkte gewenst Rene!:muscle:

Hoop van harte dat het horloge ergens opduikt, denk dat er veel ogen met je meekijken!

Sterkte!

Veel sterkte! We houden onze ogen open.

Wat ontzettend beroerd, sterkte!