Gestolen: edox, orient, nixon

Nee niet verzekerd. Ik hoop dat mensen die niet verzekerd zijn, toch een verzekering afsluiten. Ik dacht altijd dat het mij niet zou gebeuren

1 like

Klote, ik weet hoe het voelt.

Bar en boos! Schoften zijn het!
Sterkte, vooral in het gevoel niet meer safe te zijn. Ik hoop, dat je goede maatregelen kunt nemen, om weer rustig is je eigen huis te kunnen verblijven!

1 like

Ook ik ken het gevoel. Als ik ooit iemand te pakken krijg, dan ram ik heb zelf met een van mijn vechtstokken in elkaar.
Tuig.

TS laat je niet gek maken. Sterkte

Knap vervelend, gelukkig zijn spullen vervangbaar en is er niks gebeurd met uzelf of uw familie. Ik hou mn ogen ook open

Bah wat loopt er toch een hoop tuig rond!

Sterkte

Ik hoop van harte dat je ze terug ziet!
Om ze stevig vast te pakken… je horloges en het tuig!

Verschrikkelijk dit :frowning:

Ik ben nog nooit thuis bestolen geweest. Maar ik kan me een beetje inleven in je onveiligheidsgevoel. Sterkte !

Dat ze de doosjes niet hebben meegenomen toont aan dat het geen horlogeverzamelaars zijn.
Sorry voor deze zwarte humor.

Zwaar klote zoiets, sterkte, ook met de nasleep. Ik let ook op of ik iets aangeboden zie worden.

Das balen zeg, sterkte !

Bah bah sterkte met de afwikkeling.
Een keer zelf een “vriend” tegen gekomen in huis en die liep tegen een 5x5 balk aan. Huis werd verbouwd en hem ingepakt met plakband en laten ophalen door politie. Ze konden er wel mee lachen hoe hij erbij lag in de gang.