Gestolen: edox, orient, nixon

Hoi Allemaal. Ik lees vaak mee op het forum maar reageer/plaats nauwelijks. Nu is er 30-5 bij mij ingebroken en zijn er (onder andere) drie horloges mee genomen. Het gaat om onderstaande drie horloges

Edox les vauberts day retrograde. Het bonnetje is ook meegenomen/ doos niet. Aankoop datum 7 oktober 2016

Orient Bambino v3 met grijze wijzerplaat. Doos is niet meegenomen.

Nixon timeteller matzwart met rosegoude wijzers.
Meegenomen zonder doos of bon

Geen van de drie horloges hebben opvallende gebruikssporen.

Mocht iemand iets verdachts tegen komen dan hoor ik het graag.

Ps. Mijn computer/laptop is ook meegenomen dus ik hoop dat het een overzichtelijke post is, gemaakt vanaf een telefoon

Alvast bedankt voor de alertheid.

10 likes

Triest bericht…sterkte in ieder geval.

Keeping my eyes open…

1 like

Sterkte

Sterkte!

Tuig is 't… Sterkte!

Sterkte!

Sterkte. Ik hoop dat ze de dader pakken.
Groet. Richard.

Écht kl#te voor je, sterkte!

Misschien handig als er nog neer opvallende zaken zijn gestolen dat hier ook even te melden… zodat eea in combinatie aangeboden eerder opvalt

1 like

Sterkte!!!

sterkte.

Misschien een idee in ongeveer welke regio het gebeurt is?

Bedankt voor de berichten. Het is regio Eindhoven

1 like

Smerig tuig

Sterkte man! Heel akelig is dat; niet alleen wat ze aan spullen meenemen, maar ook het feit dat ze in jouw huis zijn geweest, in jouw leven en intimiteit … Ik heb het in mijn leven een paar keer meegemaakt helaas; ik herinner me nog dat ik er heel erg van uit mijn doen was…

Ze moesten die gasten stokslagen geven, zoals ze in Singapore ook doen/ deden… Dat voelt meer dan een paar weken in de cel :angry: :rage:

Hoop dat ze die gasten pakken! :unamused:

2 likes

Knap waardeloos.
Wens je sterkte en hoop dat je je spullen terug krijgt.

Zo, dat is goed beroerd… Sterkte en ik hoop dat je wat terugkrijgt…!

Sterkte en hopelijk krijg je ze links- of rechtsom terug

Sterkte, was je verzekerd?
Ik hoop dat ze mij overslaan, in mijn buurt is het ook vaak raak :cry:

Sterkte!

Dit is het precies. Mijn spullen heb ik mijzelf wel over heen gezet, het zijn maar producten die vervangbaar zijn. Het is het gevoel van onveiligheid wat zo naar is en waarvan ik uit mijn doen ben

2 likes