Gestolen horloges

Hoewel ik regelmatig de posts op dit forum lees, heb ik nog nooit een bericht geplaatst. Helaas moet mijn eerste bericht een melding van diefstal zijn. Gisteravond is er bij ons ingebroken en hebben ze mijn Omega Seamaster Chronograaf uit 1971 en een MKII Stingray meegenomen. Gelukkig ligt mijn Panerai bij Gaemers voor een reparatie en had ik mijn Tärnan Oceanographer aan, dus die heb ik nog. Maar zeker de Omega mis ik nu. Dit was een variant met een pandadial die je zelden tegenkomt (op chrono24 staan er volgens mij maar 2 te koop op dit moment),

Kortom ik wil jullie vragen om mij te mailen als jullie toevallig tegen deze horloges aanlopen. Van de Omega heb ik de volgende gegevens:

• uurwerk Caliber 861 met nr. 32209206
  • ref. 145.029
  • reg. no. 3443
  • horloge is volledig origineel en goede staat, voorzien van een omega mesh band.

Van de mkII heb ik helaas geen gegevens meer, behalve dat het een MOD 50 variant is. Maar goed zo vaak zijn ze niet te koop in Nederland. Verder kan ik hierover vermelden, dat de bezelinleg behoorlijke gebruiksporen heeft en dat de lumedot beschadigd is (desalniettemin een horloge dat ik met zeer veel plezier droeg).

Bedankt voor jullie aandacht en laat het me alsjeblieft weten als je deze horloges tegenkomt!

Groet,

Miquel

Lijkt me verschrikkelijk! Hopelijk vind je ze terug…

Beetje open deur, maar ik neem aan dat als je goede foto’s heb je ze geplaatst zou hebben in dit topic.

Heel vervelend! Ik zou de diefstal van de MKII zeker melden op het MKII-deel van WUS. Er is maar een beperkte markt voor dit horloge en iedereen die op dat forum zit houdt alles scherp in de gaten!

Menno

Misschien kunnen we een forumgedeelte hiervoor inrichten?

Ik heb een fijn lijstje:
Blauw monster
Limited edition Samurai

Welkom op dit forum en balen dat dit je eerste bericht moet zijn.
Hopelijk kun je nog wat terugkrijgen en kom je vooral over de emotionele schade heen.

Bedankt voor jullie reacties. Van de mkII heb ik even geen foto’s bij de hand. Mijn laptop is namelijk ook meegenomen (zit nu op een oud beestje te werken). Van de Omega had Scorpione, waar ik hem heb gekocht, gelukkig nog een paar foto’s die ze meteen hebben gemaild. Dus bij dezen!

Bijzonder pijnlijk.
De kans is niet groot denk ik , maar ik hoop dat de daders en nog beter misschien je horloges gevonden worden.

Wat een prachtige Omega. Balen dat 't gebeurd is. Er zijn hier een hoop die Marktplaats in de gate houden. Wie weet? Ik duim iig voor je.

Sterkte. Ik hoop dat je ze toch terug weet te vinden en dat de dader(s) gepakt worden. In deze vakantie periode hoor je het helaas zo vaak.
Afgezien van de materiele schade (kan altijd vervangen worden) hoop ik ook dat het emotioneel allemaal goed komt. 'Is verschrikkelijk als er mensen jouw huis zijn geweest.

Bedankt mensen! Tja, emotionele schade valt in zoverre mee, dat ze bijna niets overhoop hebben gehaald. We gaan volgende week verhuizen en een groot deel is al ingepakt. Het was blijkbaar te veel moeite en te spannend om alle dozen te doorzoeken. Ze hebben alleen uit mijn kledingkast de legen horlogedozen getrokken in de hoop dat daar nog wat in zat, gelukkig niet.

Het meest vervelende is het verlies van mijn laptop, waar al mijn bedrijfsinformatie op staat (verzonden facturen, wat correspondentie met de boekhouder, gedownloade bankafschriften bedrijfsrekening) en gegevens van de nieuwe woning, dus daar moeten we van de week nog even maatregelen treffen.

Ik ga maar weer eens op marktplaats kijken.

Ik zou er niet aan moeten denken, wens je veel sterkte.
Misschien is het handig om Office365 te nemen, ik werk er nu een jaar mee ( prive) en bevalt mij heel erg goed.

Groet, René

Dit is flink balen, maar reken er maar op dat dat er nu in ieder geval wat meer mensen een oogje in het zeil houden. Heel veel sterkte, zeker ook voor wat betreft het oplossen van het dataverlies nu je ook nog eens je laptop met bedrijfsinformatie kwijt bent.

tempodoeloe Schreef:

Het meest vervelende is het verlies van mijn
laptop, waar al mijn bedrijfsinformatie op staat
(verzonden facturen, wat correspondentie met de
boekhouder, gedownloade bankafschriften
bedrijfsrekening) en gegevens van de nieuwe
woning, dus daar moeten we van de week nog even
maatregelen treffen.

Hopen dat ze daar geen misbruik van gaan maken.