Gestolen Omega collectie...opgelet!

Ken de persoon niet in kwestie, zag het op Marktplaats en handig om te delen

omega collectie gestolen
http://link.marktplaats.nl/m1220138588?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad

11 likes

Staat er niet 1 op mp nu?
OMEGA Automatic Geneve Dynamic Swiss made TV case 1970’s
http://link.marktplaats.nl/m1219858214?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad

1 like

Volgens mij andere kleur wijzerplaat… op de foto lijkt de gestolen een bruine plaat te hebben, of ligt dit aan de slechte belichting?

1 like

Nee is niet dezelfde, deze heeft dag aanduiding en de gestolen versie niet. Wel goed dat er opgelet wordt uiteraard

2 likes

Goed van je om dat te delen! :+1:

Ik ga mijn ogen weer extra open houden.

2 likes

Het is goed om elkaar te helpen en zaken kenbaar te maken.

Ik zal toch even melden dat er hiervoor een speciaal topic is aangemaakt waar dit gemeld kan worden.

3 likes

Bedankt voor het delen!
Na jaren lang rustig aan verzamelen, is me dit helaas overkomen!
Ik weet het, het is mijn eigen fout. En ik dacht het goed opgeborgen te hebben.
Helaas, alles weg… Zelfs de horloges die klaar lagen om ooit eens gerepareerd te worden.
Ik ben er kapot van.

Het aller ergste is…
ze hebben zelfs de spaarpotjes van mijn kinderen leeg gehaald…!!!
echt, echt heel triest. bij kinderen van 11, 9 en 7…
onvoorstelbaar…

grt. Jorrit

zie tevens gevonden en verloren topic

6 likes

Sterkte, is verschrikkelijk zoiets.

1 like

Wat een klap. Sowieso als mensen hebben zitten neuzen tussen jouw spullen.

Had je wel een kluis dan of de horloges ergens verstopt?

Sterkte! Hopelijk komt er nog wat boven water.

1 like

Heel veel sterkte. En dat die hufters die met hun luie poten aan je spulletjes hebben gezeten, maar snel gepakt mogen worden. Maar da’s een utopie ben ik bang. :rage:

1 like

Sterkte zo k.t dit!

1 like

Dat is echt kut zeg, bah.

Maar hoezo eigen schuld?

1 like

Sterkte man. Vreselijk!!!

1 like

Niks eigen schuld, je hebt je spullen in je eigen huis liggen daar moeten ze afblijven. Bah!

5 likes

Als je toevallig ook nog wat serienummers hebt dan kun je deze hier ook posten, mocht iemand er dan ooit naar Googelen dan komen ze hier vanzelf uit.

Daarnaast zou ik eens bij wat pandjeshuizen langsgaan, ik weet dat daar nog wel eens gestolen goederen worden aangeboden.

1 like

Sterkte Jorrit, ik hoop dat ze gevonden worden.
Zowel de dieven als de horloges!

1 like

Niets eigen schuld, ze moeten met hun fikken van andermans zaken blijven.
Hopelijk vinden jullie alles terug.

We houden in ieder geval mee in de gaten of de horloges ergens op één of andere site opduiken.

2 likes

Heel veel sterkte gewenst, hier kijken in ieder geval veel ogen mee. Hopelijk komt er nog iets boven water.

1 like

Hoi Jorrit,

Wat een afschuwelijk en uiterst triest verhaal…

Logisch dat je daar kapot van bent. Het is niet alleen dat je horloges weg zijn, maar ook de ‘aanslag’ die er op jouw persoonlijke intimiteit en op je gezin wordt gepleegd door zo’n stel schoften. Ze hebben wél aan jouw privéspullen gezeten en aan die van je kinderen. Ze weten niet wat ze mensen aandoen, ook op geestelijk vlak.

Ik hoop dat dat tuig snel wordt gepakt en ook dat je je horloges weer terug zult krijgen.

Voor wat het waard is: ik heb het lang geleden in Amsterdam ook mee gemaakt en weet nog heel goed hoe verslagen en waardeloos we ons toen hebben gevoeld. Kloten is het!

Die dieven verdienen stokslagen, net zoals ze dat in Singapore doen.

Ik wens je heel veel sterkte!

Groet, Harry.

1 like

Sterkte, ik kan mijn eigen voorstellen hoe je gevoelens zijn.
Sowieso dat ze in je huis zijn geweest.
En nog je kinderen z’n geld hebben meegenomen ook.
Hoe laag kun je belanden.

2 likes