GESTOLEN Tudor GMT

Klote man. Door dit soort verhalen zou ik eigenlijk alleen nog maar met en Timex o.i.d. door Amsterdam durven te lopen. Het is toch eigenlijk debiel dat je daar rekening mee moet gaan houden?

Idd klote. Ben wel benieuwd hoe dit is gegaan. Je krijgt m er helaas niet door terug, maar van de pols getrokken is wat anders dan een gestolen koffer waar deze in zat.

Het moge overigens duidelijk zijn dat beide gevallen triest zijn en mensen van andermans spullen af moeten blijven.

Nou inderdaad! Verdomd lullig zegā€¦

Sterkte!

1 like

Sterkte en hoop voor je dat het goed komt!

Heftig! Hoe is het gebeurd? sterkte en hopelijk vind je hem ooit terug.

Nummers doorgeven aan Tudor. Die wordt nog wel een keer ter reparatie aangeboden.

3 likes

Triest :frowning:ļø

Sterkte hoop dat je verzekerd bent.

ā€¦en inderdaad zonder serienummer kunnen wij niet opletten voor je

Tuigā€¦ Veel sterkte toegewenst. Mensen werken hard voor hun horloge centjes en dan ditā€¦

Bij alle aankopen die ik Amsterdam heb gedaan. Alle drie bij dezelfde ad. Werd ik gewaarschuwd (Explorer,dj, 58) wees voorzichtig en kijk goed uit. Liever alles in de rugzak en papieren apart dan om je pols.

Ook het kleine stukje tussen Dam en CS.

Exact deze topics zijn voor mij een reden dat als ik naar Amsterdam ga sowieso geen rollie draag.

Maar net zoals iedereen benieuwd is naar hoe t gebeurd is?

1 like

Balen, man.
Succes in het terugkrijgen van je horloge.

2 likes

Ik vond het vrij apart.

Dat zou van mij ten alle tijden mogen als ik hier aan het roer zou staan.

Er was ook een aanrijding bij, had hem beter meteen :facepunch: moeten geven.
Achteraf door getuigen heb ik toch nog mijn schade vergoed gekregen. Had ik geluk mee.

3 likes

Hahaha cowboy

2 likes

Bedankt voor jullie berichten.

Ik had een paar drankjes op en toen met een babbeltruc is hij mij afgenomen.

Serienummer heb ik wel dat is: I765846

Natuurlijk is het achteraf heel stom om het horloge in de avond om gedaan te hebben.

3 likes

@Maupie wat ontzettend kut.
Hopen op een dom boevenfoutje zodst jij je horloge terug kan krijgen en hun hun straf krijgen.
Wat is er precies gebeurd ? Editā€¦ je was me net voor.

Vind ook dat stukje bij de beleving horen dus ja, ik vind dat heerlijk!
100m verder vind ik het ook minderā€¦de parkeergarage in lopend vind ik het nog minder.

Maar alsnog: geef mij de complete beleving maar hoor!

2 likes

Ik vraag en krijg altijd een anoniem tasje. Maar bij mij is t zo dat t eigenlijk ter plekke de rugzak in gaat wat tot zoverre altijd past. En dan gaan de ritsen nog een keer extra ā€˜beveiligdā€™ worden met touwtjes die aan de rugzak zitten. Good luck with thatā€¦ Kost mij thuis meestal paar minuten om dat uit elkaar te halen

Dit gebeurt idd steeds vaker.
Maar bij sommige is dat anonieme tasje nog steeds zo luxe dat het duidelijk is dat je niet net een worst van de HEMA gekocht hebt.

Laatste keer bij Gassan kreeg ik een groene rolex tas mee.
Ja dat was super anoniemā€¦:grin:

5 likes

We gaan beetje off topic maar kreeg bij de Lange ook extra een ALS tas mee naast de anonieme stoffen (!) die hun hanteren.

2 likes

horloges dienen om te dragen en van te genieten, je hebt jezelf niets te verwijten.
Het zijn die smerige fu**ers die met hun fikken van andermans spullen moeten blijven.
Hopelijk worden de daders gevonden en gestraft en krijg jij jouw horloge terug.

24 likes

Precies dat ! :+1:t2:

5 likes

Sorry, het was omgeving Rembrandtplein ipv Leidseplein.

1 like

Kan je je nog inhoudelijk herinneren hoe de truc ging? Puur ter lering voor het forum.

4 likes