GESTOLEN Tudor GMT

GESTOLEN!

In de nacht van vrijdag op zaterdag (31 juli-1 aug.)is mijn Tudor GMT gestolen in de omgeving van het Leidseplein. Mocht iemand je hem aanbieden of hem ergens zien laat het mij alsjeblieft via een pb weten.

Alvast veel dank

6 likes

Heb je de papieren nog wel zodat je hier het serienummer kan vermelden? Anders wordt het moeilijk…sterkte in ieder geval.

Dat is balen…

Van de pols geroofd?

Hoe is dit gebeurt?

GVD😣 balen man, hoop dat de verzekering iets voor je kan betekenen.

Klote man! Zijn daar niet veel camera’s in de omgeving?

Sterkte iig

Ben ook wel benieuwd nh verhaal ja
Kut man

Leef met je mee, ik weet hoeveel sentimentele waarde ik hecht aan mijn horloges en zou er best wat verdriet aan over hebben.

1 like

Balen.

Toch zou ik je 06 even aanpassen. :+1:

1 like

Ik zou even je volledige naam + telefoonnummer verwijderen en correspondentie per PB doen :wink:.

En inderdaad… Serienummer bekend…? Dat maakt het zoeken iets gemakkelijker.

Sterkte! :+1:

1 like

Verdomme klote man. Succes

Heel rot voor je. Dit alles haalt echt het plezier weg van een horloge verzameling. Man, een mooi horloge die zijn leven slijt in een kluis Is toch helemaal niks maar is wel een realiteit aan het worden.

Klote man. Om ziek van te worden dit soort lui.
Maar haal even je volledige naam en 06 weg, wie iets hoort of ziet weet je wel via PB te bereiken.

inderdaad, wat loopt er toch een hoop tuig rond :face_vomiting:

Dan gaan ze er bij mij toch uit.

1 like

Dit. Als je pech hebt is dit topic al geïndexeerd door Google en is je telefoonnr voor iedereen openbaar.

1 like

Het is te gek voor woorden dat ze niet met der poten van andermans spullen kunnen afblijven, Maar idd als angst de boventoon gaat leiden is een hobby geen hobby meer.

Voor topic starter, Het Leidseplein hangt vol met camera’s. Of je er ook iets mee kan dat is de vraag, Sterkte :muscle::muscle:

1 like

Ik heb zelf eens een aanvaring gehad met wat mensen bij een benzinestation, politie erbij. Een hoop gedoe, ik zeg kijk maar eens even de beelden hier terug. Zo simpel kon het opgelost worden, maar daar dacht de politie toch anders over.
Was heel erg apart. Snap er nog steeds niks van.

2 likes

Wat balen zeg!
Sterkte.

@JantjeContant I rest my case :cry:

1 like

:point_up:t3:Dit klopt wel wat je zegt. Er wordt over het algemeen (te) gemakkelijk gedacht over het gebruik van camerabeelden door politie/OM.
Als politie/OM de beelden later ook met succes ergens bij wil gebruiken, zal er aan de voorkant van de betreffende casus eerst wat schriftelijk/administratief werk aan vast zitten. (Art. 126nd wetboek van strafvordering)

Politie mag niet zomaar de beelden bekijken. Daar heb je een verdenking nodig van een strafbaar feit, genoemd in artikel 67 Sv. (126nda)

Makkelijk gezegd een diefstal of mishandeling. Een ruzie is dus niet voldoende.

In geval van TS zou ik zelf naar de winkels gaan in de omgeving, de beelden laten veiligstellen.

1 like