Mijn perfecte Zenith Defy incl. Gay Freres ladderband is gestolen, althans vermist in de post (na weken onderzoek; verzekerd verzonden).
Op de kastdeksel staat het (serie)nummer: 966 D 057.
Omdat de kast in een uitmuntende staat verkeerd en de patina prachtig is, valt deze denk ik wel op. Mocht iemand hem tegenkomen of worden aangeboden, pm graag. Een nette beloning is dan op zijn plaats.
Dit topic is niet bedoeld voor discussies hoe ik mijn geld terug krijg of wat voor klotebedrijf PostNL is maar uitsluitend of jullie een oogje open willen houden. Je weet maar nooit.
Erg zuur. Iemand die ‘dom genoeg’ is om een pakket achterover te drukken is ook wel ‘slim’ genoeg om het straks op Marktplaats te proberen… dat zou mijn first guess zijn. Succes !! Hoop dat het goed komt…
Dan is het wel raak ik heb twee weken geleden een paket aangetekend binnen NL verzonden en ook mijn pakket is spoorloos verdwenen. Ook met Horloge. Daarnaast verwacht ik nu een pakket met waardevolle inhoud wat aan PostNL overgedragen is. Ook van PostNL’s radar verdwenen. Gelukkig alles verzekerd.
Niet dat ik dit topic wil kapen met mijn sores maar ik herken hierin een patroon en heb meteen de volgende vraag. Is er hier binnen Hf een apart topic waar iedereen zijn vermiste/gestolen horloges. Kan laten zien? Ik wil mijn horloge ook op Hf melden in een gelijksoortig topic maar misschien is er de mogelijkheid een soort verzameltopic te maken.
Ik krijg buikpijn bij de gedachte hoe er met onze spullen wordt omgegaan.
Op de meeste sites kun je overigens een automatische zoekopdracht opgeven dan krijg je iedere dag een mail met alle nieuwgeplaatste advertenties met bepaalde steekwoorden. Dan hoef je niet actief iedere dag alles in de gaten te houden maar mis je ook niets.
Wat een toestand zeg.
Als je dit ook al niet meer mag vertrouwen en dan zelfs aangetekend en verzekerd, dan nog krijg je nooit terug wat je dierbaar is.
Ik verstuur meestal met TNT, ook verzekerd en dus ook met track&trace. Zijn niet goedkoop maar ik heb er tot op vandaag geen rare toestanden mee gehad.
Succes en hopelijk kan het nog goed komen.