Gestoord of briljant?

Ik heb aan de hand van een MeisterSinger een voorbeeld van je idee gemaakt Mark, ik koop 'm van je hoor, ik vind het eigenlijk wel grappig!

ah… dus toch briljant :wink:

Knap stukje huisvlijt, Henrik !!
Iets voor de limited van dit jaar ? Denk je dat Antoon / Prim zoiets voor zo’n 400 EU in elkaar kan knutselen ? Of euh… Misschien kan Robbie een paar “vijfjes” modificeren…?

Groet
Mark

Ik vind het idee niet zo gek. Alleen zou ik wel ergens de uren willen hebben.

Oris
http://www.oris.ch/collections/collections_detail.aspx?ln=en&id_collection=9&id_product=51
heeft ook een hele mooie.

Groeten,

Martin

Mark & Henrik Ltd. (tu)

Groet,
Alex

Voor 2008 is het te laat maar misschien wil MeisterSinger na 2004 wel een tweede Limited maken?

Zeg is het geen idee om een horloge te maken dat alleen het jaar aangeeft? Leuk, kan je hem met de jaarwisseling zien verspringen. :wink:

Of alleen schrikkeljaren ? 1x per vier jaar van rood naar wit en 1x per vier jaar van wit naar rood…

groet
Mark

Het wordt hoe langer hoe gekker hier. Nog even en er komt een voorstel voor een limited zonder uurwerk. :smiley:

Een horloge met slechts één wijzer vind ik al een crime, net of er iets mist en dat is in wezen ook zo. Ik kan er niet aan wennen. En laten we wel zijn er is ook bijna niemand die een auto met drie wielen koopt.

Naar mijn mening hoort een horloge compleet te zijn met uur, minuut en seconden wijzer. Maar ja nu zal ik met deze opmerking wel tegen een paar schenen schoppen.

Auw mijn schenen!

Ik vind een minuten horloge frustrerend overkomen, je hebt er in feite niets aan.
Het meistersinger idee is rustgevend, je weet ongeveer hoe laat het is, inclusief het uur, want anders zou het dragen van het horloge volledig nutteloos zijn.
Maar goed, ik heb dan ook alleen maar meistersingers…