Geuploade foto's gedraaid sinds update forum

Ah op die fiets :smile:

1 like

Groter maken is landscape flippen. :slight_smile:

Ah…ok. :slightly_smiling_face:

Lastig zien/ervaren omdat ik er zelf geen last van heb…

Heb je al de ideale manier gevonden nu om dit wel goed te krijgen?

1 like

Nee.
Misschien dat @DHSupport hier nog weer naar kan kijken ?

Probleem is dus nu, dat het plaatje goed is gewoon in een post. Maar weer gedraaid is wanneer je erop klikt.

1 like

Inderdaad, heb ik ook.

1 like

Ook als je hem op andere platforms wil embedden is hij gedraaid.

1 like

Klopt, straks ook geprobeerd ja op Watchuseek.
maar als ik dan een kopie maak ervan en die dan gewoon even open doe met photo editor en save, dus ik doe er verder niets mee, dan wordt ie wel goed weergegeven na het posten.

Dan is er verder niks aan te doen. Of Discourse moet dit oplossen in een volgende update.

1 like

Ik heb het net een paar keer geprobeerd met een exif editor rechtstreeks op de smartphone maar zonder succes.
En betalende apps ga ik daarvoor nu niet aankopen.
Maar ik zoek nog wel een keer verder hoor.

@DHSupport
Deze issue is weer terug.

1 like

:thinking:

hier nooit echt weg geweest… :frowning:

1 like

2 likes

Kan ik ook :grin:

1 like

Was grapje maar ik heb het probleem inderdaad ook. Moet foto’s van de S9 eerst even bewerken en dan gaat het wel goed.

1 like

Wat ik 100x irritanter vind is dat ik op m’n mobiel constant offcenter tik op m’n scherm. Dan probeer je een tekst te selecteren maar dan raak je iets 1-2cm hoger aan. Woesj, bericht weg…

Ik moet soms wel 10x het scherm sluiten, het hele scherm uit doen, weer openen, etc voordat ik weer normaal op het scherm kan tikken. Dat ik 1-2cm hoger tik betekent ook dat ik niet op de knop antwoorden kan drukken. Dit lijkt steeds vaker te gebeuren en het is super frustrerend.

Bovenstaande neemt een hoop plezier weg, dit is al sinds ik een paar maanden terug weer actiever ben geworden op dit forum. Kan naar dit probleem worden gekeken? Ik ben niet de enige die hier tegenaan loopt.

In één keer goed, vanaf pc.
[/quote]

Bij mij ook; no problem

1 like

Sorry…

1 like

Hier heb ik ook last van. Moet eerst Chrome sluiten en weer openen voordat ik kan antwoorden.

:upside_down_face: