Geuploade foto's gedraaid sinds update forum


Testje
Edit : ok nu! Thx

3 likes

Dat is op een PC in mijn geval ook zo. Alleen bij de vierkante foto’s van @Mafkees gebeurt het niet. Mooie constellation trouwens. :slight_smile:

2 likes

Scherp. Ik bewerk nauwelijks maar bijsnijden doe ik altijd wel stevig. Even wat rauw, unedited materiaal uitgezocht dan. Alle geschoten en geüpload met de Samsung Galaxy S7 en hij lijkt nog steeds niet gedraaid. Deze is niet bijgesneden, dat weet ik 99% zeker, maar de aspect ratio is nog steeds vrij vierkant. Geen idee waar dat aan ligt.
Dankjewel trouwens :smiley:

1 like

En als je deze in portrait draait, dan weer upload in een volgende post? Want Landscape heeft nooit gedraaid volgens mij.

Mooi vijfje trouwens. Geen dank. :slight_smile:

1 like

Komt ie:
Ik heb hem op mijn telefoon 90 graden gedraaid, dat bedoelde je toch?

Het 5je ligt inmiddels bij @PieterK, ik heb er afstand van moeten doen door o.a. de Connie aanschaf :wink:
Maar ook hier: thanks!

Post dan ook eens gecomprimeerde foto’s.
2 MB per foto is nergens voor nodig tenzij het
specifieke detail foto’s moeten zijn.
Zo’n fotootje voor ‘wat dragen wij vandaag’ hoeft
echt niet groter te zijn dan 300KB.

Al jullie foto’s draaien als ik er op klik. Behalve die van @Mafkees inderdaad (muv zijn laatste gedraaide upload).
Zit nog steeds op mobiel. Maar goed @Fate_Amenable_To_Change zegt al dat dit op PC ook gebeurd.

We gaan nog verder onderzoeken hoe dit nu weer gebeurt.

1 like

Als het geen knallende 4K macro foto is dan is het de moeite van het posten niet waard voor mij :smiley:

1 like

Nog een testje vanaf mijn iPhone X in Safari…wordt deze bij jullie ook goed getoond?

2 likes

All right :grinning:

Natuurlijk. Het zijn landscape foto’s.

Toffe squale trouwens. Ik heb ze liever glimmend, maar ook de blasted blauwe mag er zeker zijn. :slight_smile:

1 like

Thx Chris…idd een gaaf ding. Had jouw foto’s ook gezien. :+1: Is weer iets heel anders dan ik gewend ben (normaal ben ik niet van de duikers).

Hier eentje in portrait…gaat dat goed?

2 likes

@daffie
Gedraaid

1 like

Verdraaid! :neutral_face:

1 like

Volgens mij een copy and paste update als je het mij vraagt.
Ik moet helemaal naar beneden scrollen voor een thumbs up :-1:

Heb jij dan niet ‘recent gebruikt’ bovenaan?

Ja, heb ik maar dat moet iedere keer na inloggen opnieuw.
Zucht.

Log je steeds uit (of gaat dat automatisch bij jou)?

Als ik weg klik wordt bij mij alles automatisch gewist, cookies, 3party, tracking enz enz
de hele zwik.
Opgeruimd staat netjes :grin:

1 like