Haha, briljant. Was het wel een beetje realistisch? Kun je zingen? En lijk je wel enigszins op een baviaan?
Jij maakt vrienden thuis.
Haha, briljant. Was het wel een beetje realistisch? Kun je zingen? En lijk je wel enigszins op een baviaan?
Jij maakt vrienden thuis.
Precies hierop betrap ik mezelf ook.
Helemaal mee eens. Ik snap ook niet dat mensen duizenden euro’s uitgeven aan horloges terwijl ze hem de heledag wegstoppen. Je hoeft er niet te koop mee te lopen, maar een enige trots mag toch wel …
Of zie ik het verkeerd?
Ik vindt dat het wel goed klonk. De spontaan wegvliegende vogels in een 5 km omtrek denk ik niet haha. Met het haar op mijn armen en blauwe billen van de hele tijd zitten in de ziekenhuis kon ik goed door als een baviaan!
Het is maar goed dat mijn vriendin niet hier op het forum zit…
Goed punt! Je koopt ook geen Ferrari om dan vervolgens de hele tijd de rijden met een auto hoes eromheen haha
Voor alle duidelijkheid niemand (buiten dit forum om) interesseert het ook maar 1 seconde iets welk horloge je draagt. 99 procent van de mensen die je alledag tegen komt heeft helemaal niets met horloges. “Showen” is compleet zinloos.
Klop, de meeste mensen hebbben helemaal niks met horloges.
Mijn vrienden lopen altijd te pronken met mijn klokjes, heb ik dat gezeik tenminste niet als mensen vragen: “is dat een echte”
Die keer dat dat wél gebeurt vind ik dat uiteraard heel leuk!
Overigens verschilt het complimenteren met uiterlijk of bezittingen wel per cultuur. Ik heb langere tijd voor buitenlandse bedrijven gewerkt en met name in Frankrijk zijn de mensen veel makkelijker in het geven van complimenten over b.v. je horloge, je vulpen of je lederen tas. Zolang het oprecht gebeurt, vind ik het heel leuk om complimenten te ontvangen en te geven.
Je mooie dure horloge showen (of je succes) is natuurlijk niet bepaald toegestaan in Calvinistisch Nederland. Doe maar normaal…dan etc etc…
Overigens showt vermoedelijk iedereen wel eens incidenteel zijn horloge en waarom zou dat niet mogen?
En voor alle Rolex dragers: is dat natuurlijk al helemaal van toepassing!
(Ik vind persoonlijk zo’n Ratelband met een Rolex over zijn hemdsmouw ook wel geinig; dat calvinistische getrut kan mij gestolen worden! )
Ik mag trouwens zelf graag mijn Speedy showen maar dat terzijde!
Ik merk over het algemeen wel op wanneer iemand mijn horloge checkt ; wij hebben hier een externe trainer ingehuurd en hij kijkt meestal stiekem naar mijn klokjes. (hij draagt overigens verschillende kickstarter meuk maar dat terzijde)
Zelf geef ik overigens ook nooit commentaar op horloges terwijl ik van bijna al onze klanten weet wat voor merk en type horloge zij dragen. (Rollies, IWC, Breitling; Speedy!) ; zou dat misschien eens wat vaker moeten doen!
@HanDavinci: jij showt hier altijd graag je nieuwe creaties dus s.v.p. niet zo eigenwijs lopen doen!
Is dat per definitie “meuk” ??
o k. off topic, maar dat terzijde
Ja.
Geheel subjectief vanzelfsprekend; ik vind het iig niet boeiend en geef de voorkeur aan de traditionele horlogemerken. (deze stelling is gewoon lekker generaliserend en klopt vast niet! )
Laat me raden: Miyota spul.
Op een digitaal platform genaamd het Horlogeforum
Dat is toch even wat anders dan een beetje shinen met je Rolex tegenover mensen die er geen kaas van hebben gegeten niet?
Dus svp niet zo eigenwijs tegen mij doen…knuppel
over calvinistisch gesproken.
Een schreeuw om aandacht is een schreeuw om aandacht!
Of het nu een “HanDaVinci Special” is of een Rolex Submariner!
Mocht je behoefte hebben aan je Grote Gelijk dan ben ik bereidwillig deze gelijk aan je te geven!
(ga ik intussen nog even opzichtig mijn Speedy poetsen hier op kantoor)
Waarom? Omdat ik enthousiast kan vertellen over mijn hobby? Dit is een plek van liefhebbers, dat is toch echt wat anders dan een beetje pochen in je omgeving.
???
Het was slechts een grapje; niet zo serieus reageren!
(En zoals je merkt lees ik graag mee als je weer nieuwe avonturen post!)
@HanDavinci mag er dan uitzien als een kruising tussen een terrorclown en een vogelverschrikker, hij is altijd bloedserieus. Graag daar even rekening mee houden.
Bedankt.