Gevoel bij dragen horloge

Hihihi :innocent:

1 like

met de nadruk op ā€œbloedā€?

1 like

Het vreemde is dat ik in Nederland vaak enige gĆØne voel met een duur horloge, maar in het buitenland niet. Het kan aan de cultuur liggen, maar ook aan het feit dat ik daar incognito rondloop. Geen idee.

2 likes

Jouw laatste album is in Duitsland ook goed ontvangen las ik. Heb je daar inmiddels ook niet dat je overal wordt herkend?

3 likes

8 likes

Precies en exact dit :+1:

1 like

Wij hebben een quote top 100 klant (een aannemer) ; die zat doodleuk met een 30K gouden Rolex Daytona tegenover mij (=pauper! :slight_smile: ) te babbelen.
Weinig gene bespeurd vanuit hem over zijn ā€œklokjeā€ :upside_down_face:

1 like

Wordt daar nu ook vervelend inderdaad.

2 likes

Ik draag mijn horloges altijd netjes onder de manchet. Dat gevoel van gene in Nederland herken ik wel, vooral in het bijzijn van familie/vrienden.

1 like

Ik pronk wel met mijn horloges.
Ik draag ze met trots. En iedereen mag dat zien.

En mijn nieuwe G Shock is eg moeilijk te missen :grin:

7 likes

Laat me raden: 56mm glimmend knalrood. :joy:

Ik loop ook al heel de dag te showen met mijn NA

24 likes

Omg !!! Een Staghorn !!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

GPRB1000 60.3 Ɨ 57.7 Ɨ 20.2 mm / 142g

Knalrood ? Nee dank je

1 like

Ik draag elk van mijn horloges met veel plezier ongeacht de waarde. Wanneer ik dat gevoel niet meer heb mogen ze vertrekken.
Het liefst draaf ik ze onder de manchet van mijn jas, dus goed zichtbaar. Niet speciaal voor anderen maar meer zodat ik er zelf steeds naar kan kijken. Of in een spiegel kijken naar mijn pols bij de een of andere boetiek waar de vrouw weer kleding aan het uitzoeken is.

Er is zelden tot nooit iemand die vraagt naar het horloge wat ik draag.
EƩn uitzondering vorig jaar in de trein. Iemand vroeg in het voorbijgaan of dit een Blumo was. Dat hij niet vroeg of het een Sumo was sprak natuurlijk in zijn voordeel. Dit moest een kenner zijn. Ik heb deze man plaats laten nemen in de stoel naast mij waarna de treinreis van Utrecht naar Den Haag voor het gevoel maar 10 minuten duurde. De man bleek ook lid van het forum te zijn.
Was een leuke ontmoeting met @Dunzdeck.

13 likes

Moet bekennen dat ik bij een nieuw horloge soms wat vaker kijk hoe laat het is dan strikt noodzakelijk…:innocent:

3 likes

Ik reis redelijk veel en mag graag wel
eens een gesprek aangaan als ik een bijzonder horloge zie. Tot nu toe is dat altijd goed bevallen.

Zelf draag ik mijn horloges en ben nooit direct bezig met hoe het eruit zou zien voor een ander. Veelal is die bedekt.

2 likes

Idem dito :wink:

1 like

Ja, mooi was dat he! Ik had nog nooit een Sumo in het echt gezien en hij droeg toch erg anders dan ik had verwacht. Uiteindelijk eentje gekocht en inmiddels weer verkocht.

Verder herken ik het gevoel wat je beschrijft ook, het is meer dat ik er zelf naar kan kijken dan dat ik wil dat het anderen opvalt (hoewel… msischien een heel klein beetje!)

2 likes

Niet echt een klok waarmee je kunt patsen als je dat zou willen. Tenzij het natuurlijk een volledig geelgouden variant is.