Gevoel bij dragen horloge

Heb je deze op hogere resolutie?
Ik wil er ‘iets’ mee doen

1 like

Dat klinkt erg…vies, maar nee. Gewoon van Google afgeplukt :smile:

Het is maar wat je gewoon noemt. :face_vomiting:

3 likes

Haha, herkenbaar.
In mijn wilde jaren vond ik s’ochtends eens een pot Nivea
op het aanrecht met een mes er in.
Had ik s’nachts heerlijk een paar boterhammen met
Nivea gegeten, proost! :rofl:

2 likes

Pleurt op. (sorry voor m’n Rotterdamse tongval)
:thinking:Alhoewel het mij ook wel kunnen overkomen. Als je trek heb je trek, toch?
Als er maar genoeg andere meuk in zit is Nivea oké. :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Mede reden dat ik dagelijks een Seiko draag. Niemand die daar wat over zegt.
Bovendien doet het minder zeer als er krassen enzo op komen.
Daarbij komt dat het ontwerp behoorlijk wat kan hebben. Imho meer dan mn rolex en panerai…

1 like

en de naam van een paard.

1 like

er zijn er toch ook genoeg met boter op hun hoofd??

:stuck_out_tongue::roll_eyes:

1 like

Als ik ooit een NOS SARB037 vind, kan ik je garanderen dat krassen op dat ding zeerder zouden doen dan op m’n Nomos duikert.

1 like

en over complimenteren:

Bij een vreemde zeg ik eerst ofwel dat ik kleinschalig verzamelaar ben of dat ik aan het rondkijken ben voor een nieuwe voordat ik een complement maak. Je kunt je beter een beetje verontschuldigen als je over iemands horloge begint, dat valt meestal beter.

Maar “ze” weten ook echt niet niet wanneer ze godsliederlijk dure grote blingdiamant zien. Hier trappen ze zo in:

1 like

Ok, ik had beter kunnen zeggen mn seiko monster die ik al ruim een decennia als beater heb en de nodige krassen en butsen op zit, welke ik desondanks niet zou willen missen, en zelfs heb laten modden met o.a. sandwich sapphire en marine master sluiting, waarbij de overweging in posts als welk horloge zou je kiezen mocht je nog maar 1 horloge houden en of hebben, dat geregeld deze afgeragde Seiko op 1 kwam te staan.
Dat het daarop minder zeer doet als er krassen enzo BIJ komen.

Zo beter? :innocent:

Daarbij vind ik onvolkomenheden op een SARB037 of elk ander dress-achtig horloge vele malen meer storend, dan op een ruige toolwatch als het Monster. Bovendien heb ik een hekel aan krassen op coatings en glas. Vandaar dat ik de massieve bezel kan waarderen en de kast-bezel-glas constructie geniaal vind.

1 like

Pfff even ademhalen hoor… wat een zin! :wink:

1 like

Geleerd van Zondag met Lubach als hij even wilt overdrijven :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

giphy (1)

2 likes

He is back, maar niets moet hoor :wink:

Ik draag ze met veel plezier en kijk zelf meer dan nodig als ik ze om heb.
Zeker als het zonnetje schijnt even onder de manchet vandaan halen om de lume lekker te laten gloeien :slight_smile:

De meeste mensen in Nederland kennen het merk Magrette niet eens dus opmerkingen krijg ik er niet echt over. Wel een keer een compliment gekregen van een juwelier, over de combinatie van horloge met de band.