Gevonden bij oma in de la

Hallo :wave:t2: een collega had het onderstaande horloge gevonden bij haar overleden oma in het welbekende laatje. Vrienden willen haar naar S&C sturen om te laten checken op echtheid. Dat vond ik ver gaan dus ik bied het hier maar even aan. Ik weet het antwoord denk ik wel maar wie kan me meer vertellen over dit horloge ?

Dank alvast !

2 likes

Ik ben geenszins Rolex expert, maar volgens mij kun je jouw collega gerust een tripje naar :sheep::lemon: besparen.

5 likes

Gevonden bij oma in de la

Ik zou hem weer terugleggen

15 likes

Ik heb hier een keer een Cartier versie van gezien. wellicht was het een collab?

4 likes

Ik denk dat oma in Turkije op vakantie ging en graag souvenirs mee terug nam, waaronder dit horloge.

1 like

Altijd weer die skere oma’s. Met slechte smaak ook nog eens :rofl:

6 likes

Jij weet het antwoord ZEKER wel. :wink: Bespaar de oma in kwestie de :roll_eyes: en :face_with_hand_over_mouth: reacties bij de kralenboer.

3 likes

Ik zou de vrienden van de collega van die overleden oma gewoon naar Schaap sturen om het te checken🍿

1 like

En blijkt het een one-of-a-kind prototype van een echte Rolex te zijn, en kan de collega een privé eilandje kopen.

1 like

Ik stel voor dat we een apart “Bij oma/opa van vriend in de la.” topic openen. :grinning:

7 likes

En ’ op zolder van’ er ook bij.

3 likes

Nou, duidelijk allemaal ! Ik zal haar het nieuws dat ze nog ff 30 jaar mag doorwerken voorzichtig brengen. Bedankt voor de smakelijke grappen en grollen :laughing: Ik hoop binnenkort een ander horloge te kunnen aanbieden :smile:

4 likes

Als er een batterij in moet is die echt.

1 like