Gevonden: Breitling Unitime 1-260

Ik was nog op zoek naar een bijzondere vintage.

Gisteren het mooie moment dat mijn bod op een Breitling Unitime ref 1 260, het hoogste was op een UK veiling. Dit is (voorlopig🙃) mijn laatste aankoop.

Het lijkt geen opknapper, maar I k ben erg benieuwd naar conditie en werking etc. maar moet helaas nog even geduld hebben voordat ik hem zelf ga halen. Maar een foto mag alvast wel.

Pieter.

Breitling Unitime 1 260 worldtimer

40 likes

Nice!! Ben benieuwd naar de “live” foto’s!

Mijn beste,

Een Wereldse Topper!!:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Ik ook🤣 maar eerst het live horloge.

1 like

Halen als in even een weekendje weg?

Schitterend!!

1 like

Heel tof, dus nu maar snel naar het VK.

1 like

Ja klopt. Mijn vrouw is Engelse, we zijn net afgelopen weekend geweest, dus moet nu nog even wachten.

1 like

Tof horloge. Ben benieuwd naar de fotos in het ‘eggie’

Ziet er prachtig uit,
Hoe groot is die?
Ik heb de nieuwe versie ervan, de Transocean Unitime Pilot met mesh band

Ook de gewone Transocean Unitime, met lederen band, die trekt er nog beter op, daar vind ik momenteel niet direct een eigen foto van terug. Vanmiddag zal ik er eens een foto van maken anders.

2 likes

Heel gaaf, ben benieuwd naar de foto’s als hij straks om de pols hangt!

1 like

Gefeliciteerd met deze wereldse NA. Benieuwd naar de foto’s wanneer je deze straks hebt opgehaald. Veel plezier alvast

1 like

Ja ja, ik ben net zo benieuwd, het blijft toch een beetje apart om ongezien op een veiling Een model te kopen die je niet eerder hebt kunnen zien of of het kunnen vasthouden en vergelijken.

Wordt vervolgd

1 like

Duidelijk waar ze de mosterd vandaan hebben.
Zelf nog wat verder gezocht over uw horloge, het zou een 37mm zijn, als ik me niet vergis.
Ik zou ze wel eens naast elkaar willen zien, want van formaat is dat toch een gigantisch verschil.

Het weekend deze veiling NA opgehaald bij de Engelse familie. En bijgaand wat indrukken van het horloge. Ik wil nog wat referenties proberen te vinden en te vergelijken maar eerste indrukken zijn super!

1 like

Foto’s met verschillende lichtinval. Bandje is redelijk nieuw. Verder weinig beschadigingen, wijzerplaat ziet er goed uit en hij loopt sinds gisteren ook netjes.

6 likes

Mooi exemplaar hoor. De dial map is erg scherp- reprinted dial of origineel? Buckle is niet origineel trouwens.

Ga m zo nog even opmeten.

Niet origineel als niets Breitling of bedoel je dat hij niet zo geleverd is ooit? De sluiting is trouwens met een haardje op de foto en niet met een krasje :wink: