Gevonden in de kluis

Wat een grappenmakers hier. Maar eh Robbert heeft een hele grote voorraad (ik zal geen reclame maken :wink: )en ik kan me dus best wel voorstellen dat je er één over het hoofd ziet. Zeker als het een limited is.

Wie is Robbert dan?

hharry Schreef:

Wie is Robbert dan?

Robbert is eigenaar van www.boumanonline.nl

dreski Schreef:

Wat een grappenmakers hier. Maar eh Robbert heeft
een hele grote voorraad (ik zal geen reclame maken
:wink: )en ik kan me dus best wel voorstellen dat je
er één over het hoofd ziet. Zeker als het een
limited is.

Als Robbert dan zo’n grote voorraad heeft dan vind ik het wel héél raar dat ie hier komt vragen wat de prijs is/was…

El penumbra Schreef:

dreski Schreef:


Wat een grappenmakers hier. Maar eh Robbert
heeft
een hele grote voorraad (ik zal geen reclame
maken
:wink: )en ik kan me dus best wel voorstellen dat
je
er één over het hoofd ziet. Zeker als het een
limited is.

Als Robbert dan zo’n grote voorraad heeft dan vind
ik het wel héél raar dat ie hier komt vragen wat
de prijs is/was…

Ik zou het juist raar vinden als je een kleine voorraad hebt en het niet weet. Wanneer je één exemplaar hebt tussen allemaal standaard modellen staat die ergens onder aan je inkooplijst. Wanneer je die niet meer hebt vraag je het gewoon aan een aantal horloge gekken. :wink: Ik snap de ophef allemaal niet zo hoor. Wordt iedereen een beetje paranoia hier door dat Breitling geval op marktplaats of zo?

dreski Schreef:

El penumbra Schreef:


dreski Schreef:



Wat een grappenmakers hier. Maar eh Robbert
heeft
een hele grote voorraad (ik zal geen reclame
maken
:wink: )en ik kan me dus best wel voorstellen dat
je
er één over het hoofd ziet. Zeker als het een
limited is.

Als Robbert dan zo’n grote voorraad heeft dan
vind
ik het wel héél raar dat ie hier komt vragen
wat
de prijs is/was…

Ik zou het juist raar vinden als je een kleine
voorraad hebt en het niet weet. Wanneer je één
exemplaar hebt tussen allemaal standaard modellen
staat die ergens onder aan je inkooplijst. Wanneer
je die niet meer hebt vraag je het gewoon aan een
aantal horloge gekken. :wink: Ik snap de ophef
allemaal niet zo hoor. Wordt iedereen een beetje
paranoia hier door dat Breitling geval op
marktplaats of zo?

Ik snap je reactie maar bedoelde m’n punt net anders; als hij dan een handelaar is dan heeft ie toch gewoon een inkoopfactuur en andere documentatie lijkt me.

En ik denk dat die ‘paranoia’ vooral is ontstaan door de openingspost, met meer uitleg was er waarschijnlijk veel minder ophef geweest.

Ok, ja dat weten wij dan weer niet.

owwwwwwwwwwww. ik neem bij deze mijn grapje terug, dus er staat niks van mij.:smiley:

Waar blijft Robbert dan? On-time poster?

Ik vind het wel een hele supervette klok hoor.

Ik vind het een gek verhaal. Een juwelier (die hier een tijdje geleden nog recensenten zocht) die een horloge in zijn kluis vindt en het nog nooit eerder heeft gezien? En dan vervolgens hier komt vragen hoeveel het waard is?

Het zal wel aan mij liggen (ben ik te kritisch?), maar mijn broek zakt hier een beetje van af. Zeker ook doordat de goede man inmiddels niet meer heeft gereageerd.

Beste Paul,

ik ben het helemaal met je eens.

Zal dit hem zijn? Hij heeft hem zelf om, op links!:smiley:

tien punten voor Hite :}:}:}:}:}

Jammer, trouwens, dat de website van de bewuste juwelier hier is genoemd. Dit lijkt me geen reclame voor zijn toko. (td)

Zoo… Sorry mensen dat ik niet meer reageerde. Ik moest naar Zwitserland voor een mooi nieuw horlogemerk en ik kwam terug met voedselvergiftiging. Ik denk dat het de sushi was…

Maar om even een reactie te geven op alles omdat ik zelf ook wel doorheb dat het raar overkomt als iemand iets vind in de kluis.

Het horloge is ooit besteld voor een klant van ons dat het horloge nooit is komen ophalen. Op de een of andere manier is hij in de kluis blijven staan totdat ik hem vond.

Er zit geen kaartje aan het horloge zoals bij de andere horloges in de winkel. Ik weet dus niet wat het horloge moet kosten. Ik dacht, ik vraag het hier even, misschien weet iemand hier de prijs waarvoor dit horloge ooit is verkocht.

Of heeft iemand interesse om hem direct van me te kopen. :wink:

Bied hem hier even aan voor een dumpprijs, ben je hem zo kwijt!

hans

Paul G. Schreef:

Jammer, trouwens, dat de website van de bewuste
juwelier hier is genoemd. Dit lijkt me geen
reclame voor zijn toko. (td)

Kijk Robbert heeft al gereageerd en alle complot theorieen kunnen weer van tafel. En zijn Toko en service is Top. Ik heb er reeds twee keer een horloge aangeschaft naar volle tevredenheid.

Dank je voor het verdedigen van onze winkel dreski! Ik vind het leuk om te horen dat je nog altijd positief over ons denkt.

Bied hem hier even aan voor een dumpprijs, ben je
hem zo kwijt!

Dat is dus niet de bedoeling, ik hoopte stiekem dat dit horloge al iets was gestegen in waarde :slight_smile:

he’s back!