Gevonden in de kluis

Zet een advertentie op de horlogemarkt of zullen we net als marktplaats op deze forum een bod uitbrengen.
Laat ik starten met het begin bod van 100,- harde echte euro`s.
wie volgt.
AntonSV

101 :d

150:d

grappig om deze post te lezen en dan toch eigenlijk zo’n simpele verklaring van Robbert0103 te krijgen…anyway…hier staat er een voor 850 euro
http://www.classic-watches.de/site_details.php?product=1472&lang=nl&PHPSESSID=7ad79faf22e6fb6202d7e56f3ee04add

Zag ik dus.

Mij vrouw is er helemaal gek van :sunglasses:

Zeg Robert komt er weleens wat in de aanbieding :wink:

dreski Schreef:

hharry Schreef:


Wie is Robbert dan?

Robbert is eigenaar van www.boumanonline.nl

Ik leest deze post nu voor het eerst en het moet me van het hart dat ik met name de eerste reacties niet passend vind als reactie op een vraag van iemand.
Of je hem dan wel of niet kent doet niet ter zake. En of het nu ‘vaag’ is of niet ook niet.
Op een vraag kan je toch gewoon reageren, lijkt mij? Ook op een forum, waar je redelijk ongestraft en anoniem op een niet beschaafde manier kun reageren, kan men toch ook wel normaal met elkaar omgaan?
Helaas zie ik dit wel eens vaker op ons forum, met name als reactie op vragen van mensen die hier voor het eerst iets vragen, wat in onze ogen onbenullig overkomt.
Dat vind ik jammer:(

Zo, dat wilde ik even kwijt:)

Dee staat al niet meer normaal op zijn site, denk dat deze al weg is :):slight_smile:
(ook te ziet aan het nummer dat het geen recente is, tjibbe nrt de occaisions door volgens mij…)

er staat er eentje op chrono24… met price on request!