Nu was ik van plan haar een mooie Staudt ton sur ton cadeau te doen… maar helaas, die vindt ze niet mooi. Ze vind ‘die blauw met rode’ van mij wel mooi… ze bedoeld mijn skx.
Ze wil iets robuust, iets wat tegen een stootje en water (douchen en zwemmen) kan. Ze draagt haar horloge altijd en doet er alles mee… een voorwaarde is ook dat het horloge op staal komt. De tisssot die ze nu draagt is 35mm. Maar groter mag ook, ze draagt mijn skx009 op angus jubilee wel eens en dat vind ze ook nog prima qua maat. (De skx ligt momenteel in stukjes uit elkaar helaas. Daar moet een nieuw uurwerkje in).
Hieronder een aantal plaatjes van wat ze mooi vindt:
Ikzelf draag de Tag Heuer zeer regelmatig en vind het een prima klok Robuust, waterdicht, mooie uitstraling door de hoogglans schakels in de band en het blauwe paarlemoer. En ook prima binnen het gestelde budget. Deze is er met diverse wijzerplaten, dus keuze genoeg.
De Breitling Chronomat zou ook nog mooi zijn, echter boven genoemd budget.
Zelf draag ik ook een Grand Seiko GMT 39 mm met blauwe plaat. Mijn pols is ca. 13,5 cm omtrek.
Ik vind die Baume & Mercier er lekker uitspringen zo. Fijne dial, geen drukke bezel. Wat mij betreft ook het meest vrouwelijke horloge (dan weer zoveel vrouwen, zoveel smaken).
Formex Thirty Nine. Ik draag zelf de Forty Three, maar de Thirty Nine kan zowel om een heren- als een damespols. Zeer mooie afwerking en COSC-gecertificeerd. Valt ruim binnen het budget.
Wat een leuke kleinigheid, fris, leuk merk , kortom, ik vind dit de beste tip uit de rij hoewel die Rado ook wel cute is. Beide klein, maar met ballen.
Ohh, maar ook die van @charlesb52 , zelfs een automaatje.
Ik heb van hem eens een XeMeX gekocht: superding, bevalt nog steeds, sterker nog: zit in de vaste collectie (officieus van mijn vrouw, maar ik draag hem vaker, het ding kwam zelfs binnen op de verjaardag van mijn vrouw #restestrakkeactie van B52