Gevonden: Nomos club Petrol 37 mm 🥳

Een extreme longshot wat zo lijkt het nergens op voorraad bij een ad in onze onze buurlanden.

Chrono aanbod is me bekend zie er alleen aanbod buiten NL, BE en Duitsland. En ben alleen op zoek in die landen.

afbeelding

18 likes

Als t ’ bevalt’ om de pols as zaterdag incoming :heart_eyes:

In t buitenland was er eentje op voorraad.

21 likes

Wow, tof proficiat. Benieuwd hoe hij er in goed licht uitziet

1 like

Dibs.

1 like

Ga je me nou inhalen? Mooi man!

2 likes

Ik zou 'm zelf wel op die andere stalen band bestellen.
Heb jij deze band ook besteld?

1 like

Dit is toch gewoon de standaardband?

1 like

Ja, ik zou dus die andere willen.
Lange lugs + lange eindschakel? Mwaah.

:scream::ok_hand:

3 likes

Deze flatlink vind ik niks. Maar idd de vraag of de Nomos gaat passen met de lange lugs en male endlinks

2 likes

Bestel ik m lekker met. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Je hebt sowieso geen smaak :rofl: :man_shrugging:t3:

2 likes

@Colnago. Thanks

@Ojjz. Lijkt er wel op idd. Had na dit zoekertje nog even zitten kijken op de website van een juwelier waar je de voorraad kan bekijken en daar stond die opeens.

Ja dan ga ik niet wachten totdat ik wellicht en misschien een telefoontje ga krijgen over misschien aantal maanden En nu gaan we het krijgen. Waar dit op voorraad is, is dezelfde AD waar ik me op de lijst hebt laten zetten zonder aankoop verplichting (maar een belletje van daar en daar is die momenteel en we kunnen m voor je naar onze vestiging laten komen ehm nog niet gehad)… Alleen ander filliaal :grimacing:

@ElChueco t is dat je @Ojjz voor bent :joy: maar volgens mij staat die van @Ojjz in bestelling met koopplicht dacht ik? Ik vind de band die je laat zien persoonlijk minder. Maar das een kwestie van smaak.

Dank heren voor de leuke reacties

1 like

Nee, alleen in pre-order. Dus nog niet aanbetaald of een verdere verplichting. Heb wel gewoon de intentie; hij is heerlijk :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:. Toch wel de Petrol?

1 like

Foto’s foto’s foto’s!

1 like

Super! Hele toffe dit!

1 like

Ach. Wet koop op afstand. :partying_face:

1 like

Vraag: ik kan geen titel wijzigen. Wie kan er ‘gevonden’ bij zetten? Topic wel graag open laten.

@Ojjz: Ah ok. Ik hoop dat je snel bericht krijgt :slight_smile:

@Rolopalooza: Dank je wel :slight_smile:

@APMV: Het konijn is me door de vingers geglipt vorige week. Wat een gekkenhuis was dat :dizzy_face:

Toch de Petrol ja. Nomos is gewoon een leuk ‘veel bang for the buck’ merk en met hiermee is alles ooit begonnen in ‘dure’ segment. Leuk om er ook mee af te sluiten.

Hij gaat mee als

  1. Hij bevalt om de pols qua kleur
  2. Nog helemaal maagdelijk is. Dat heeft liefst nog in de plastic maar moet wel kras vrij zijn. Die eerste maak ik graag zelf. Nieuw is nieuw. Zit er wel een krasje op? Dan graag meer korting
  3. Als ze aan de prijs kunnen doen. Ik verwacht 0.0 omdat ‘nergens op voorraad behalve hier. Er werd me aan de telefoon (Als je wat wil graag bellen. Niet mailen oid) dat dit de enigste is die ze hadden in Duitsland. Maar ik heb ook duidelijk medegedeeld dat ik heen en terug een hele dag onder weg ben en dat me dit aardig wat ekki’s gaat kosten.

T komt dit weekend helemaal niet uit maar twee weken vasthouden werd m niet. En gelijk hebben ze. Ik ben een nieuwe klant bij hun en hun weten vast en zeker dat de Petrol zo goed als nergens niet op voorraad is bij welke ad dan ook.

@Martynnn: Nog even geduld. Ik laat t topic maar even open staan denk ik :slight_smile:

2 likes

@Blufkakel. Dank je wel. Weer wat geleerd. Dat is dus met niks niet af te dwingen? Je hebt besteld en dus dan moet je m kopen ( want anders bestellen we m niet? )

Je kunt de bestelling proberen te annuleren en als hij onverhoopt toch wordt geleverd hem binnen de wettelijke retourtermijn terugsturen.

1 like