Gevonden: Nomos club Petrol 37 mm 🥳

Mooi horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Van harte proficiat @whisky!!

Ik ‘voel’ deze nog niet, maar ben dan ook geen echte fan van groene wijzerplaten. Misschien komt dat nog.

Nomos is in elk geval super. :ok_hand:

Kleine opmerking, is de L2L niet te groot voor je pols. Hij lijkt er echt overheen te steken. :nerd_face:

1 like

Mooie Nomos! Gefeliciteerd!

Kan ook komen omdat de band niet helemaal op maat gemaakt lijkt te zijn.

2 likes

Prachtige Nomos. Geniet ervan.

1 like

Van harte gefeliciteerd! Echt een prachtige Nomos!

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd!

1 like

Dank jullie wel allemaal. Volgens mij hoef ik geen na meer aan te maken :sweat_smile:

@Brick @YY77 heeft gelijk.

Ik draag staal vrij losjes als er geen easylink achtig iets op zit. Maar deze zit te los. Dacht doe maar voor de zomer alvast maar ik vermoed dat die beter zit met nog een halve link eruit.

Nog wat foto’s

Die plaat blijft boeien.

Sunburst is hier wel aardig op zichtbaar op de eerste

En ja met zichtbodem. Ondanks t feit dat dit uurwerk ook al in de Ahoi tikt zal ik toch altijd de optie zichtbodem kiezen als ik die heb.

8 likes

Het horloge is zeer geslaagd, de combinatie met stalen band wat mij betreft totaal niet. Zou hier zo’n Nomos textile op zetten :+1: Draagt hij waarschijnlijk ook direct beter op je pols.

2 likes

Hier ben ik het wel mee eens, de band is geen perfecte match. Er is helaas wel geen Nomos textielkleur die overeenkomt met deze wijzerplaat. Of je moet al de lichtgrijze nemen.

2 likes

Mooie aanwinst, gefeliciteerd! Die wijzerplaat is spectaculair van kleur.

1 like

Ik dacht wel aan die lichtgrijze. Is een horloge voor de zomer, toch? Kan prima! :+1:

2 likes

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.