Gevonden op Kickstarter: REC P-51

Ik zat even te neuzen en kwam deze tegen. Echt een leuk en onderscheidend ontwerp, naar mijn mening.

Zit een Miyota uurwerk in. Het is wel wat aan de prijs, maar doordat ze onderdelen van oude Mustang auto’s recyclen, is het wel erg bijzonder.
THE P-51 AUTOMATIC WATCH by REC - Recycling Horsepower!, via @Kickstarter https://www.kickstarter.com/projects/1198409074/the-p-51-automatic-watch-by-rec-recycling-horsepow

3 likes

Zie ook mijn topic van 15 november 2015…

Groet
Herman

O, deze kan dus weg?

nou, nee hoor…

Ik kan je topic niet vinden…

Leuk maar beetje jammer dat de dial die het uur weergeeft zo klein is…

1 like

Ik zal vragen te verwijderen

De naam is een beetje verwarrend gezien een P-51 Mustang een vliegtuig was, en ze onderdelen van Mustang auto’s gebruiken. Een recyclede P-51 had ik cooler gevonden.

Dan was het uurwerk gewoon onbetaalbaar geworden

Ik vind het mooi, als ik een Mustang had kocht ik hem!

Helemaal gemist destijds, vind t ook leuk design.

Ik ben wel een beetje een sucker voor power reserves. Een complicatie die m.i. Toch zo moeilijk niet kan zijn maar waar helaas meestal stevig voor moet gedokt worden…

1 like

Vandaar dat je volgens mij de gs extra leuk vond.

De meesten vinden het meestal juist storend/het design ‘vervuilen’. Ik vind pr wel fijn, maar dan liefst op de achterkant

En mijn persoonlijke favoriet, omdat je het meestal alleen op handopwinders ziet

Echt schitterende oplossingen!
Maar ik zie dat de horloges enigszins aan de prijzige kant zijn

Ja, ik snapte het eerst ook niet. Ik zag op de ste van ze wel een vliegtuig, dus ik dacht waar halen ze al dat metaal van vandaag? Daarna ging ik lezen en las dat het toch echt om auto’s ging.

Die zijn idd ‘nog wat meer aan de prijs’ :slight_smile:

Maar ging meer voor t idee. En ik moet zeggen, zoals de pr hier Is verwerkt vind ik t juist leuk.
En ook hoe de datum eruit ziet als een kilometerteller. Al met al vind ik em een geslaagd.