Gevonden op zolder

Vorige week een oude CASIO gevonden op zolder.
Ik heb hem in 2014 van mijn vader gekregen, was toen al oud. Ik had een horloge nodig omdat ik zwemles gaf en iets nodig had om zowel de tijd te kunnen houden als korte rondjes meten.
In 2016 verhuisd en heeft sindsdien in een doos op zolder gelegen, geen daglicht gezien.
Net geen uur verloren op 9 jaar (mijn f-91W staat juist).
Batterij loopt dus al minstens 10 jaar, en allicht vele jaren langer.

Buiten de ontbrekende “mode” knop, niets mis mee.

58 likes

Denk dat het verschil NOG minder is… zomer/wintertijd :wink:

8 likes

Ja, ik twijfelde. Weet niet goed of hij automatisch verzet. Als de batterij nog tot de winter meegaat zal ik het weten te zeggen :grin:

1 like

Dat is nog eens duurzaam :wink:

1 like

Mocht je ooit de batterij wisselen dan wil ik wel weten wat voor merk er in zat. :wink:

3 likes

Dat staat er ook op. Ze maken hun woorden wel waar.
Donor zoeken voor de pusher en lekker af en toe dragen dat ding.

3 likes

Zal er vroeg of laat wel eens van komen denk ik :smiley:

Dan moet er eerst wel een kapot gaan natuurlijk :grin:

2 likes

Leuk man :wink:

1 like

Ik was even bang voor een “heb deze roleks op zolder van oma gevonden, is ie echt?”-topic, maar dit is gewoon echt cool. 10 jaar op een batterij!!

3 likes

Gaaf hè? Ik heb ook een Casio die ik in 2013 gekregen heb. Die loopt ook nog steeds op dezelfde batterij. Top spul dat Casio.

2 likes

Mooie vondst! :smiley: :+1:

1 like

Zo’n polex heb ik allicht wel ergens liggen :wink:

Leuke vondst weer👌 en 10 jaar, maken ze bij Casio toch waar. Goed spul👍🏼

1 like

Jij, je vader of die Casio :wink:?

1 like

3 mooie, vintage modellen uiteraard :grin: ik was net de 20 voorbij.

1 like

Leuke vondst !!

1 like

dan heb ik goed nieuws voor je, de mijne heb ik zelf 20 jaar geleden nieuw gekocht, ** nog nooit de batterij moeten vervangen. op die 20 jaar is ie nu 5 minuten gaan voorlopen, valt ook goed mee denk ik dan :wink:

** misschien hier dan ook een nieuwe hype starten over de nucleaire batterij net zoals met de nucleaire wijzertjes :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

9 likes

Haha, zeker en vast :grin: mooi exemplaar heb je daar!
Ik besef net dat ik nu kan deelnemen aan het vintage gedeelte van het forum :joy::joy::joy::joy:

2 likes

Heb precies dezelfde… die van mij ook nog het eerste batterijtje erin…

Casios zijn toch wel degelijk :blush:

2 likes