Ik ben op zoek naar een nette Sinn U1 of U1 SDR met een stalen of rubberen band. Het liefst een complete set.
Heeft iemand iets te koop of een goede tip ?
Alvast bedankt.
Ik ben op zoek naar een nette Sinn U1 of U1 SDR met een stalen of rubberen band. Het liefst een complete set.
Heeft iemand iets te koop of een goede tip ?
Alvast bedankt.
Op marktplaats staat een U1 op rubber al een tijdje te koop.
Geen idee hoe de staat is.
Iemand die een U1 als U-boat verkoopt zou ik weinig vertrouwen in hebben. Gewoon uhrforum in de gaten houden. Komt bijna wekelijks wel een langs.
Ik had een bod gedaan, wel onder de vraagprijs. Werd afgewezen zonder verdere toelichting.
De foto was van het net geplukt. Nodigt niet echt uit om er mee verder te gaan.
Ik zit (nog) niet op Uhrform. Mijn Duits is matig. Misschien toch maar eens proberen.
Inderdaad,dan maar laten gaan.
Zo zal hij nog wel een tijdje te koop blijven…
Misschien is Boat wel 1 op zn Rhoons 
Je kunt op Uhrforum ook aanmelden in het Engels
Even een update omdat ik het wel zo netjes vind om jullie te informeren na alle hulp en tips.
Er is helaas geen forummer die er een te koop heeft aangeboden. Via het Uhrform lijkt de beste optie om aan een nette U1 te komen. Ik ga me proberen aan te melden bij het Uhrform en het aanbod daar in de gaten houden. Of ik via het Uhrform tot aankoop over ga weet ik nog niet. Daar ga ik ondertussen over nadenken. Bij een horloge van max.€200 durf ik de gok wel te nemen om iets te kopen zonder het in je handen gehad te hebben. Bij een aankoop van bijvoorbeeld €1000 geef ik de voorkeur aan een face-to-face aankoop. Ik woon in het westen van het land en vind een ritje van meer dan twee, tweeënhalf uur enkele reis wel de max. De kans dat ik een U1 vind via Uhrform die binnen deze reisafstand ligt is niet zo groot.
De U1 is een van de drie op mijn lijstje. Wellicht kom een van de andere twee (PO en 65) binnenkort in het blauwe gedeelte en gaat de U1 even in de wacht.
Bedankt zover en tips blijven van harte welkom.
Ik heb die Sinn op marktplaats ook gezien en wat berichtenverkeer met verkopen gehad. Is van 2009, doos en papieren aanwezig, foto’s idem. Heb het afgezegd omdat ik inmiddels iets anders gekocht heb. Foto’s dus niet gezien.
Gr. Marc
Sinn uit 2009 zal mogelijk een dure batterijwissel nodig hebben. Batterij gaat rond 7 jaar mee
U1 is automaat Marijn 
Dom van mij, in de war met mijn UX:smirk:
️
Aangezien bovenstaande snel verkocht was en ik nog niets anders heb gevonden up ik maar een keer.
Je weet maar nooit.
Ich möchte gern 1500 € haben, was aber verhandelbar ist (keine Basarangebote bitte )
Ik vind dit verschil in prijs met een nieuwe niet groot genoeg om een tweedehands aan te schaffen.
Wel bedankt voor de tip. 
Zijn prijs is al gedaald naar € 1430,- Bied hem € 1300,- en laat zien dat er meerdere voor die prijs verkocht zijn en dan heb je best wel kans dat je hem krijgt…