Gevonden👍🏻 Zeg het maar, welk duikhorloge tussen €500/€750?

Gewoon het al oude gedachtengoed: budget iets oprekken

Of juist heel veel overhouden

2 likes

Haha je overtuigd me bijna weer! Maar je hebt een punt hoor. Eens kijken of er een keer eentje opduikt hier.

1 like

Ietsjepietsie boven budget maar deze zou ik zelf ook wel eens willen proberen

Supertitanium ecodrive

Of deze, ook super titanium ecodrive

Im-here-to-help GIFs - Get the best GIF on GIPHY

2 likes

Doxa sub 200

10 likes

kijk eens bij timco :rofl:

1 like

En waar niemand aan blijkt te denken is Steinhart,die vallen binnen budget en je krijgt veel waar voor je geld.

1 like

Dat heb ik vandaag een paar keer gedaan. Lijkt of het aanbod steeds veranderd. Wie weet zit we morgen wat tussen.

1 like

lijkt idd vaak te veranderen. Ben benieuwd wanneer ik m binnen krijg.

Vandaag wel bandjes van de watch steward gekregen

NB6021-68L misschien?

3 likes

Past goed in budget. Deze hou je niet voor de show of mooiigheid, deze draag je bij de verbouwingsklus en echt in het water. Mooi plat ook met 11mm.

2 likes

De helson sharkmaster kan ik ook aanraden! Erg mooi ding.

5 likes

+1
Had ‘m gisteren weer eens om en hij is verbazend mooi vind ik. Hoewel ie op papier (44mm) groot klinkt draagt hij zeker niet groter dan een 42mm squale.
Heb beiden.
In het begin dacht ik dat de Seiko het niet was - maar ik denk dat het een blijver is. Net als de squale :thinking: . Te tof horloge.

6 likes

De SPB187 is ook 42mm :wink: De oudere MM200’s (met de pijl als uurwijzer) zijn inderdaad 44mm.

1 like

Maar ze dragen wel als 42mm die oudere MM200. Nog geen seconde spijt van dat ding. Straks wel iets netter om de pols zetten.

1 like

Misschien een extra schakel er tussen zetten?
Lijkt zo wel ontzettend strak te zitten :scream:

3 likes

na de kerst valt zn hand eraf :rofl:

3 likes

Een heleboel mooie en betaalbare (duik)horloges bij elkaar.

afbeelding

En? En? Beetje ongeduldig :thinking: maar ik ben nieuwsgierig wat het (misschien) gaat worden!