Gevonden👍🏻 Zeg het maar, welk duikhorloge tussen €500/€750?

Ldd, dan heb je een totaal andere dial dan je andere duikers.

Simpel,

Squale 1521 of… 1 van de uitvoering van deze

2 likes

Mido Ocean Star Tribute?

8 likes

Groot nadeel: geen normale stalen band. Rubber, nato of mesh :unamused: (of leer als je er toch niks mee gaat doen).
Dit heeft mij altijd ervan weerhouden om een Squale te kopen.

2 likes

Ik zou niet eens zoeken en gaan voor de SPB143, zonder twijfel. Voor een Seiko met een SRP van €1.250,- vind ik het een van de mooist afgewerkte (zowel kast als wijzers) en tijdloze modelletjes met een knipoog naar een fraai stukje historie uit 1965 (de 62MAS). Bovendien zijn het strapmonsters.

3 likes

En een klein beetje out of the box maar wel verdomd lekker:

1 like

Weer eens wat anders maar van zeer goede kwaliteit: Scurfa Treasure Seeker

4 likes

Fijn om naar te kijken. Win voor mido!

2 likes

Tweedehands Longines Hydroconquest.

1 like

Mooie suggesties allemaal. Ga het eens goed bekijken zometeen.

Bij deze Midos heb ik altijd: net niet. Net niet uniek of anders. Verder technisch gezien wel een goed afgewerkt merk.

2 likes

50 euro over budget. ( uiteraard :wink: ) maar deze spookt al een tijdje door mijn hoofd. diverse reviews over gezien en vind het een erg mooi ding met een eigen smoel. wel een microbrand.

2 likes

Een keer wat anders: een Herodia Series 1.

7 likes

Ik ben onder de indruk van de ‘value for money’ van Orient horloges. Ik heb al 5 jaar een Mako EM75005R (met lichtgevende wijzerplaat). Gekocht voor 190 euro en bedoeld als ‘gooi en smijt’ horloge, maar ziet er desondanks nog geweldig uit. !

D443FE4F-A2E9-4128-BB44-9F900C907894_1_105_c|375x500

1 like

Ook leuk en helemaal anders

5 likes

Op Chrono24 staat er 1.

6 likes

Ja, je hebt 't antwoord zelf al gegeven: een Squale 1521. Zelfstandig merk, prima kwaliteit, mooie heritage, lekkere looks en de legendarische Von Buren case. Ben nog geen comfortabelere duiker tegengekomen. Een nette gebruikte gaat zeker lukken, met dit budget. En ja, ik weet dat je er al 'ns een gehad hebt. Who cares? Er zijn zoveel uitvoeringen en de 1521 is misschien wel het meest teruggekocht horloge van HF.:grin:

2 likes

Al bij Ligure gekeken? Ietsjes boven budget conform de traditie :joy:
image

1 like

Super Squale. Iets boven budget. Zowel blauw als deze interessant
afbeelding

5 likes

3 likes