Mocht je van je Pogue af willen wegens bijvoorbeeld te weinig wrist time: ik sta open voor een overname tegen een reële prijs.
Originele staat heeft mijn voorkeur, dus liefst zonder aftermarket onderdelen.
Niet volledig origineel neem ik wel in overweging.
Ik hoor het graag!