Ik lees al een tijdje redelijk anoniem verschillende topics op dit forum. En meestal vind ik hier ook veel informatie wanneer ik een vraag heb over een merk / type horloge. Enkel over het merk ‘Gevril la chaux de fonds’ kan ik weinig vinden. Dat zal een reden hebben en betekent vaak niet veel goeds als ik andere topics lees over merken die slecht vindbaar zijn op Google. Maar ik wilde toch even weten of iemand mij iets meer kan vertellen over dit merk. Zie hier de website van het merk: https://www.gevril.com/
Het is niet zo dat ik van dit merk een horloge van op het oog heb maar ik kwam het tegen via een kortingssite (Zalando Lounge) waar deze horloges met een zeer hoge adviesprijs worden neergezet en dan met flinke korting worden aangeboden. Ook dit spreekt meestal niet voor het merk/kwaliteit van het horloge.
Ik kan je niet van informatie over dit merk voorzien, maar
dat is voor mij al een no-go.
Ik snap die prijzen al niet. Bijv onderstaand model koop je zoiets bij Fossil of Tissot voor een paar honderd euro max. Maar misschien zit er bij Gevril een vol gouden uurwerk in?
@WilSeiko Dank voor je reactie en je hebt ook gelijk. Ik deel je mening.
Waarschijnlijk ook de reden waarom er niks over te vinden is. Zelfs met de kortingen die ze geven komen ze nog uit op +/- 500 euro, waarbij je in het blauwe gedeelte of nieuw veel leukere exemplaren hebt.
Toch hoop ik stiekem dat iemand er ooit een heeft aangeschaft en wat meer kan vertellen. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Zag een tijdje terug ook een Gevril en heb toen getwijfeld. Wat me vooral tegenhield was het uurwerk. Onduidelijke herkomst en dus ook dito service mogelijkheden. Een van de redenen waarom ik ee van af heb gezien.
Kan toch haast niet goed zijn?… zit dus zo’n verschrikkelijk hoge marge op Wie de hoofdprijs betaald is een échte dief van zijn eigen portemonnee. Het merk an sich spreekt mij overigens helemaal niet aan.