Gewaagd of geslaagd?

Het leek me wel eens leuk om gewaagde en geslaagde combi’s te zien. Post hieronder jouw foto’s van combinatie horloge en bandje. Ik ben benieuwd.
Ik trap af met mijn Omega Seamaster de Ville op een Nato met goudkleurige gespen.

2 likes

DLC coated Speedy “All Black” :wink:

3 likes

Wow, heb je dat laten doen? Of is het een model van Omega zelf?

Nee is gewoon een Omega Speedmaster moonwatch voozien van DLC coating en originele wijxerset in zwart

. ook een OEM deplyment laten coated voor de complete set. De band is een originele Omega racing strap voor deployment buckle … Overgiens al twee jaar gelden laten doen voor introductie van Dark Side of the Moon en alle dit jaar in Basel geintroduceerde varianten :wink:

1 like

Robin,
zie hierboven, deployment sluiting is overigens niet beschadigd, lijkt een kras maar is een haartje
Gr/Arthur

Ik dacht geslaagd ?

3 likes

Gewaagd en geslaagd ?

2 likes

Dit was bijna geslaagd.

Jammer genoeg zitten de lugholes bij de vintage gmt helemaal aan het eind van de lug, waardoor er naar mijn smaak te veel ruimte tussen band en kast zat.

Hey, Ik vind dat een heel geslaagde combi. Ook met de positie van de band ten opzichte van de kast.

Ik vind het erg dapper en moedig om dat te proberen met zo’n duur horloge. Maar ik moet zeggen dat ik het zeker geslaagd vind!

Yip … ook serieus over nagedacht. Met name omdat ik dit horloge van mijn avder hebt gekregen. Het kan overigens zonder polijsten/schuren weer worden teruggebracht in de oude stalen vorm

Alles behalve dat laatste vond ik ook super aan de combi. De rubber band heb ik verkocht vanwege het slechte aansluiten.
Toch is de combi dermate super dat ik een zeer gerenomeerd bandenmaker zojuist gevraagd heb om mijn probleem op te lossen in een leren band.

Een beetje horlogemaker kan toch wel per kant twee extra gaatjes boren?

Dit lijkt me de bedoeling van TS… Lastig maar dan toch 6/10 geslaagd en gewaagd

gr, HJR

Ja natuurlijk! Ik kan de lugs er ook af laten slijpen en van die mooie ecozilla adapters laten plaatsen :slight_smile:

Nu serieus: ik zou niet snel in een kast laten boren om een bandje fraaier te maken. Ik laat liever een bandje passend maken. Ook omdat ik nog wel eens flipper, wat ik met deze Steinhart overigens niet van plan ben.

http://forums.watchuseek.com/attachment.php?attachmentid=3547818&stc=1&d=1428213353

Je zal ze nooit zien en je vindt hem met rubber bij-na geslaagd.
Dan vind ik een leren bandje op maat laten maken eigenlijk een slecht compromis.

1 like

Wow! Dat is wel mooi gedaan!

Toch vind ik een Diaboliq strap eigenlijk nooit een compromis :wink:

Ook niet omdat rubber eigenlijk geen vintage is.

Doet me denken aan de dw stijl. Net klokje op n nato. Mijn stijl is t niet, maar het heeft wel wat.

Bloemetje :wink:

3 likes

Heel gewaagd :grinning: