geweldige horloge namen, teleurstellende resultaat

Een icoon in optima forma

En ik maar denken dat de zwarte ook polar hete, daar gaat mijn goed gedrag :see_no_evil:

Haha lol

De witte schreeuwt Mido All Dial in mijn oor!!

1 like

Ik ben blij dat ik lichtgevende kermisrommel zoals in de bovenste foto wordt getoond nooit tegen kom op het web. Of in het echte leven.

Dus ben ik ook blij dat de advertentie gewoon om een klassiek enicar model gaat zonder rariteiten en met een Opinelletje op de achtergrond. En ik zag dat het goed was.

Overigens heb ik een hekel aan de neiging om overal flitsende namen voor te willen verzinnen.

Staat daar nou Kluk Kluk, of is het Kluk Kluk?

2 likes

Wel een gaaf ontwerp. Als ik het geld zou hebben zou ik het wel weten…

Zeker weten. Sowieso een van dé mooiste premium premium merken :drooling_face:

Je voorbeeld is in mijn optiek wat ongelukkig gekozen. Enicar is een prachtig merk met een rijke historie en ook het door jou getoonde voorbeeld is fantastich mooi.

2 likes

Ik heb dat meer bij de gerechten op de menukaart van bepaalde (“haute cuisine”, zoals men dat noemt) restaurants … dan belooft de beschrijving heel wat, en wat krijg je? Gewoon een soort soep met zooi erin :stuck_out_tongue:

1 like

Vergeten groente op een schuimpje van … Die groenten zijn niet voor niets vergeten, en dat schuim is gewoon een soort kookvocht. Nog zoiets: ik had laatst een fles wijn die volgens de bijgevoegde omschrijving “rond op de neus en vierkant op de tong” zou moeten zijn. Pardon?

On topic: ik zou van een Speedmaster Ultraman wel iets meer verwachten dan een paar oranje accenten en een ontbrekende stalen band.

6 likes

Whahahahaha ik ga stuk… Sergio Hermans heeft er een handje van :rofl:

1 like

Hahaha rot toch op man :joy: niet jij maar degene die zo’n beschrijving schrijft.

2 likes

En wanneer je iemand die hem proeft dat vertelt proeven ze het zelf opeens ook.

2 likes

Ik kan mij weliswaar niet meten met @Jurk, maar dit is hoe ik jou in het restaurant voor mij zag.

9 likes

Oh sorry, on topic. Geen probleem?

Omega Seamaster Plongeur Professionel 1200m?

2 likes

Ik vind het resultaat bij de Plongeur Professionel 1200m best wel treffend eigenlijk. Precies het stoere lompe ding dat ik verwachtte. :smiley:

image

En HF’ers kunnen gerust zijn, hij kan gewoon om bij het afwassen! :grin:

2 likes

Ik vind het anders heel cool! :pray:t2:

1 like

:smiley:

Lelijke knollen die diep verstopt onder de grond zitten.
image
Mmmh pastinaak,…kan je lekkere chipjes van bakken. Nee hoor.
Mmmmh schorseneren. Daar maak je oh zo lekkere patat van.:face_with_raised_eyebrow: Patat maak je van aardappelen. Die zijn 100 x lekkerder.
Ouwe muffe meuk, dat is het.

2 likes
3 likes

image

Zie ik nou een klein flesje parfum verstopt aan de zijkant :thinking:
Ah dat verklaart de plonGEUR.

3 likes