alleen dit is al reden genoeg om die ouwe schimmelzooi nooit te moeten eten. Vieze ouwe vent.
Ik hoop dat dit sarcastisch is, ik ben wel liefhebber van Drs. P zijn werk.
Nee. Net zo opgehemeld als die ouwe vergeten meuk.
Brr.
Binnenkort in de categorie : "vergeten vieze-ouwe-artiesten-die-helemaal-niet-leuk-waren "
Haha
Ik had van een Speedy Tuesday ook meer verwacht dan een totaal tegenstrijdig verzoeknummer allegaartje van vintage elementen en Twitter hastags met een scheutje extra C3.
Speciaal voor cultuurbarbaren als @FransT:
Mijn twee favorieten:
https://www.youtube.com/watch?v=rAaL1pO3qAw
Ah, zoals Bob Marley. Met die naar wiet ruikende jurken en dat groezelige ongewassen haar.
wiedzjammewiedzjammewiedzjammewiedzjammewiedzjammewiedzjammewiedzjamme toe oe oe oehoehoe
Waren andere tijden…
Yes, weer een goed excuus om een horloge aan te schaffen. Voor mn plongeur werkzaamheden
Bij eerste oogopslag zou je destijds denken de zoveelste PO.

Omega noemt het hun Omega Seamaster Planet Ocean Liquid Metal Limited Edition. Ik korte t maar af naar OSPOLMLE
Het model nr is al even mega lang als zn naam: 222.30.42.20.01.001
…en als zijn wachtlijst?
drs P of Bob Marley…. moeilijke keuze wie er beter was. Zitten qua genre en historie dicht bij elkaar, dus lastig…lastig…
Nee echt…ik gruwel van die kerel. Zie het niet, snap het niet, doe niet mee met vieze-ouwe-mannen-ouwe-humor. Mensen liggen ook nog steeds in een deuk om dat irritante 'wat ruist er door het struuuuuuuuuikgewas " aaaargh stoom uit mn oren als ik dat zie
en neus.
Als dat Nederlandse cultuur is, dan ben ik maar een barbaar.
Maarrrrrrrrrrrrrr ieder zijn ding toch swa isthisloveisthisloveisthisloveisthislovethatiamfeeling doedoe doedoe
ik zie een mooi topic aankomen : is ouwe meuk wel altijd zo mooi. Ga ik ff over nadenken.
OnTopic :
Goeie titel, ik wou helemaal los, maar ik kan gewoon niks bedenken. Zoek het halve forum door naar voorbeelden, maar geen inspiratie blijkbaar.
Hahaah!
Overigens: “Patek Philipe Calatrava”. Ik verwacht daarmee iets stouts, iets ruimtelijks, een statement. Niet een duurdere SARX…
Dat klinkt inderdaad als een Zuid-Amerikaanse transgender todiumartiest.
Iets met Zwitsal olie, om met @HanDavinci te spreken.
Barbaren… zeker nog nooit in Hoofddorp geweest?
Nop, is n oud model. Op chrono24 zijn ze redelijk in prijs gestegen. Geen snoopy taferelen, maar wel leuk om te zien dat ie er niet op achteruit is gegaan.