Geweldige verjaardagscadeau’s gekregen! Nu beginnen met vullen!

Hahahaha! :rofl::rofl::rofl:

Is een gevoelig onderwerp dat je nu ‘aansnijd’ :rofl:
Had hem gevraagd, maar helaas gaf hij aan er geen tijd in te willen ‘steken’ :wink:

3 likes

Gefeliciteerd! :tada:

1 like

Daar waar ik begreep dat mijn topictitel voor verwarring zorgt, wilde ik deze aanpassen… Maar weet iemand hoe?

1 like

Ja je hebt een hogere trustlevel nodig. Dus actiever meedoen op het forum zodat je een ‘rang’ omhoog kunt gaan, of je geeft even aan wat je erin wilt hebben dan kunnen wij (actievere leden) het voor je aanpassen.

1 like

Ohh oke vandaar! Thanks! Iets van “Geweldige verjaardagscadeau’s gekregen! Nu beginnen met vullen!”
Zou zoiets mogelijk zijn? bedankt voor je hulp @Batossai!

1 like

Yes ik ga het voor je aanpassen. :ok_hand:t3:

1 like

Helaas geen automaat mag weg hahaha. Dat zorgde voor de verwarring :grin:

1 like

Dat zie ik niet staan :rofl:

1 like

Leuk!

Ik heb hem ook.

2 likes

Ik ook niet meer hahahaha :rofl:

1 like

Hij is mooi he :ok_hand:t4:

Ik ben er erg blij mee. Hij heeft vier watchwinders, waarin ik mijn horloges zet waarvan ik het irritant vind om de datum te verzetten (omdat de kroon moet losgeschroefd, of het snelverzet niet werkt zoals op mijn constellation, of omdat het gewoon een vervelende exercitie is, zoals bij mijn vintage Seiko 5).
Je kunt ook nog de kussentjes iets kleiner maken door de buitenste ring eraf te halen. Erg handig met korte bandjes.

1 like

Waar heb je die vandaan? Ziet er idd cool uit en daarnaast erg handig. Maakt het veel geluid btw?

1 like

Ik heb hem op het forum gekocht van @spuiter.

Hij maakt niet veel geluid omdat het deksel heel erg dempt. Je hoort dan een zacht gezoem. Ik heb hem op de slaapkamer staan en heb er 's nachts geen last van.

2 likes

Wauw, dat kussentje wist ik nog niet… Bedankt voor de tip hahaha!
Ideaal! Ik vind hem ook echt heel stil en volgens mij is het heel fijn dat hij 2 minuten draait, 6 minuten stil staat en vervolgens 2 minuten de andere kant op draait… Alleen snelheid kan niet worden bepaald maar volgens mij is dat niet zo’n probleem

1 like

gefeliciteerd en leuk om te zien dat ze je horlogehobby ondersteunen

1 like

gelukkige verjaardag, en ja het vullen wordt een leuke ervaring :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd en een mooi cadeau! Wel heel gevaarlijk… overkwam mij vorig jaar ook met een horlogedoos, die is nu bijna vol :laughing: !

1 like