Voor mijn verjaardag een prachtige watchwinder gekregen van mijn vriendin en de kinderen.
Daarbij had ik de prachtige San Martin met parelmoer wijzerplaat overgenomen van @The_Don en deze hebben mijn schoonouders en mijn vriendin voor een groot deel voor me betaald! Als kers op de taart heeft mijn schoonmoeder een taart voor me gemaakt van mijn favoriete club
Voor de duidelijkheid, de 14 staat voor Johan Cruijff, niet voor mijn leeftijd
Haha gefeliciteerd. De box en watchwinder is echt heel gaaf. Leuk cadeau. Hoe oud ben je geworden?
Gefeliciteerd en mmmnm taart
Heppie beursdee!
Ik was al zeer verward, ik dacht “Zo zo, goed behaard op de armen voor een 14-jarige”.
Veel plezier ermee en gefeliciteerd nog!
Gefeliciteerd. Mooie aanwinsten
Gefeliciteerd en schoonmoeder weet wel wat goed voor je is
Kwam Promes de taart aansnijden?
Gefeliciteerd met je verjaardag en je aanwinsten
Gefeliciteerd en waar ga je de kist allemaal mee vullen!?
Gefeliciteerd!
Mooie aanwinsten!
Gefeliciteerd, SM is ook
Van harte gefeliciteerd. Jammer van dat lelijke taartje
Ik had graag gezien dat het mes in die taart ging. Hopelijk is ie op. Lief van je schoonmoeder dat ze zich opoffert om zoiets te maken
Verder mooie cadeaus! Gefeliciteerd man!
En gefeliciteerd! Mooie box
Nu snap ik liefhebbers van zo’n taart als deze wel vaker niet… maar in je titel staat ‘helaas geen automaat’, terwijl ik toch duidelijk ‘Automatic’ zie staan op je San Martin .
Gefeliciteerd en een -groet uit Leeuwarden.
Overigens wel eens met de wat vreemde omschrijving in titel vs het verhaal…
Geen automaat in de titel ging over de watchwinder, maar ik begrijp de verwarring!
Geen automaat in de titel ging over de watchwinder, maar ik begrijp de verwarring!
Dank je wel! 41 jaar