Ik hou wel van zware dingen. Een (speciaal) bier van 10% ? Kom maar op. De 21km lange Diepe Hel hardloopwedstrijd ? Zwaar maar lekker Een Leopard gevechtstank of Kodiak achterop m’n oplegger toen ik nog zwaar transport reed ? Man, niks mooiers dan dat ! En zo sla ik een (bailey)bruggetje naar hetgeen ik wil showen. M’n meest recente NA. Ik wilde voor de zomer graag een nieuw horloge, een goudkleurige graag, dat leek me wel wat. Na veel zoeken en vergelijken kwam ik uit bij de Swiss Military Hanowa Flagship X. Ik kom het merk hier niet veel tegen maar ik vind het wel wat. Het leek mooi, de goudkleurige band en een zwarte wijzerplaat met rode accentjes erop, prima !! Die laat me shinen deze zomer, dacht ik… Maar wat een teleurstelling toen deze gisteren werd bezorgd. Wat had ik besteld
Goud past niet bij mij en de reactie van m’n wederhelft; Hans, wat een kermisding’ zorgde ervoor dat het binnen 5 minuten retour was aangemeld. Ik had wel een soort troef in handen, een vervanger voor als de gouden toch niks zou zijn, een troosthorloge. En zo geschiedde dat de Flagship X Chrono 5 minuten daarna was besteld. Gewoon een lekkere chrono van 42mm en hij voelt heerlijk zwaar aan. Mooi wat gewicht om de pols, ik hou ervan
Nu gauw weer op zoek naar een horloge voor de zomer doorgaan met de werkzaamheden…