Gewijzigde modellen op Rolex website

Hallo horloge liefhebbers,

Nu baselworld weer is begonnen en er nieuwe modellen zijn is de website van Rolex aangepast.

Ik zit al een tijdje te kijken naar een datejust 36mm model. De silver diamond dial om specifiek te zijn.

Maar tot mijn schrik staat deze en vele anderen niet meer op de website. Betekent dit dat deze niet meer leverbaar zijn?

Alvast bedankt :blush:

Dan zijn er heel wat datejust en daydate modellen die uit de collectie gehaald zijn.

Ik denk wel dat je er vanuit mag gaan dag dat het geval is. Er zijn ook een paar nieuwe designs gekomen, maar ook wat verdwenen.

Je hebt de selectietool op de site van Rolex wel gebruikt neem ik aan?

Dus eerst ā€œclassic watchesā€ kiezen daarna de datejust 36 en zo verder met het materiaal, de bezel, band en dan de beschikbare platen.

That’s it! Anders 2e hands of grijs kopen.

1 like

Bvb de witgouden met blauwe plaat zonder diamant

1 like

Je kunt nu wel bij de dj verschillende wijzerplaten kiezen .
Keuze genoeg. Alleen geen groen jammer genoeg
Wel paars bah bah

1 like

Er is nu veel minder keus dan voorheen. Erg jammer inderdaad

Hebben ze op baselworld 2020 weer wat om te onthullen :wink:

4 likes

De ā€œeenvoudigeā€ zwarte GMT is overigens ook van de site verdwenen! En alle juweliers/grijze handelaren hebben ze ook even van hun site gehaald. Bij deze wil ik iedere GMT 116710BLNR bezitter feliciteren. Uw horloge is €1000,- in waarde gestegen!

Dit is de Batman.

My bad!

1 like

De BLNR bezitters mag je ook wel feliciteren hoor.

Ik keek net even op Chrono.

Ikzelf vind hem zijn listprijs amper waard, maar het gaat wel lekker met de prijsjes.

3 likes

ik denk dat je bij een AD nog geluk kan hebben. Even rondbellen, die diamond sets zijn vaak niet de eerste die weg gaan.

Dat heb ik nou ook, ik heb hem eigenlijk nooit koopwaardig gevonden, net als de Hulk. Gelukkig verschillen smaken.

:beers:

1 like

Oyster band is volgens mij altijd populairder geweest dan de jubilee, ik persoonlijk vind de jubilee ook geen verbetering op de BLNR. Mijn inziens past de jubilee beter bij een dress watch en niet bij een tool watch zoals de GMT.
Ik hoorde dat sommige de nieuwe BLNR met jubilee de ā€˜batgirl’ noemen :joy:

Ik ken geen enkele dresswatch met een jubilee band of uberhaupt een stalen band…en ik denk graag dat ik er toch best wat ken.

Ik vind een jubilee sportief. En een Oyster zonder PCL ook. Een Oyster met PCL mag van mij onder een rupsband komen. Wat een misbaksel.

Ik denk dat dit niet klopt
Volgens mij zijn er meer jubilee banden in de omloop dan die vervelende oyster die niet echt heel.fijn zit

De jubilee op sport modellen is er een ā€œpaarā€ jaartjes tussenuit geweest. Dus welke populairder is, kan je moeilijk zeggen. Blijkbaar kan Rolex ook niet beide banden tegelijk aanbieden op een GMT. De een komt, de ander gaat.