Gewonnen!

Yeah, ik heb eindelijk een Tissot SeaStar Seven gewonnen. Joehoe!!

Het enige stomme is dat ik de verkoper al 2 mailtjes heb gestuurd maar niets heb ontvangen. Hij heeft wel een feedback van +3000 en 99.7% goede. Enig idee hoe ik 'm kan bereiken? Wil het horloge namelijk wel graag kopen, ik hoop dus dat ie wat laat horen. :s

Hier wat foto’s van de veiling:

Das toevallig, ik wilde de link doorsturen naar je bij dat ene topic of dit niks voor je was
Maar je zocht toch een handopwinder…

He bedankt. Maar ik had m al een tijdje in de smiezen. :slight_smile:

Ik zocht idd een handwinder, maar ik volg ze al een tijdje en degene die eerder deze week voorbij kwam was exact dat model welk ik zocht. deze komt daar het dichstbij, het enige vershil is dus dat het automaat is. Maar daar leer ikw el mee leven. :smiley:

tof dat je eraan dacht! (tu)

jw dit is idd een hele mooie seastar seven!!!

Jaap-Wim das een mooi exemplaar, en je hoeft nu ook niet bang te zijn, of je 'm wel of niet zal krijgen :slight_smile:
en welkom op eBay :)-D

Staat er bij je bericht van eBay , dat je dit horloge gewonnen hebt , niet een link naar "betaal nu ""
dan kun je verkoper tungchoy betalen met PayPal , en XXXX + 8,- verzendkosten overmaken op zijn PayPalrekening, heb je het horloge binnen 2 weken in huis.

Groet, André

Ten eerste , Gefeliciteerd !

…Enig idee of de seastar nog waterdicht is te maken en zo ja ,hoeveel dat dan gaat kosten en hoever waterdicht ?..

DB Schreef:

…Enig idee of de seastar nog waterdicht is te
maken en zo ja ,hoeveel dat dan gaat kosten en
hoever waterdicht ?..

Het zit je wel dwars he, die waterdichtheid? :wink: :smiley:

andre Schreef:

Jaap-Wim das een mooi exemplaar, en je hoeft nu
ook niet bang te zijn, of je 'm wel of niet zal
krijgen
en welkom op eBay

Staat er bij je bericht van eBay , dat je dit
horloge gewonnen hebt , niet een link naar "betaal
nu ""
dan kun je verkoper tungchoy betalen met PayPal ,
en XXXX + 8,- verzendkosten overmaken op zijn
PayPalrekening, heb je het horloge binnen 2 weken
in huis.

Groet, André

Ik heb gister meteen om een betaalverzoek gevraagd. Ik zal nu eens kijken of ik niet gewoon meteen kan betalen. Maar dan vind ik he tnog wel vervelend dat de verkoper helemaal niets van zich laat horen.

Maar goed, ik zal eevn kijken of ik kan betalen, dan is mijn deel van de deal gedaan. :slight_smile:

Okay, ik zit nu bij Paypal, nu kan ik een CC toevoegen, maar dit wil ik helemaal niet:

Ben nu dus maar naar Mijn Rekning gegaan zonder CC toe te voegen. Nu zie ik dat ik ook bij Geld Versturen iets kan doen, is dat waar ik het beste kan betalen zonder CreditCard?

Je kan niet paypal-en met alleen je rekening, het is echt een digitale Credit Card.

Je kan ook gewoon geld overboeken van je bankrekening naar je PayPal rekening, Jaap-Wim
ik weet eigenlijk niet of je tegenwoordig nog verplicht bent om een CC aan je PayPal rekening te koppelen.
gaat bij mij trouwens al jaren goed zo met die CC , in combinatie met mijn PayPal rekening :slight_smile:

groet, André

Jaap-Wim, voordat je credit card actief is duurt voor deze betaling te lang.

Kijk onder tabje twee, (1=overzicht, 2= geld toevoegen, 3=opnemen, 4=geschiedenis, 5=oplossingsinformatie, 6=profiel).

Daar kun je “Geld overschrijven van een bankrekening in Nederland” kiezen.

Dan krijg je dit:

Naam op rekening: PayPal International Ltd
PayPal-rekeningnummer: 266566472
Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Nederland

En in een hokje rechts een overschrijvings-id:
U dient deze id te vermelden op uw
overschrijvingsformulier:

jwmijncodesdsac

Voeg de bovenstaande
overschrijving-id toe aan het veld
"Omschrijving".

Als je dit netjes doet dan komt je geld op de paypal rekening. Via ABN duurt het een dag of 2

Gezien de naam van de verkoper denk ik dat je met wat tijdverschil rekening moet houden, die beste man ligt waarschijnlijk gewoon lekker te slapen :smiley:

Gefeliciteerd met je aankoop, je eerste Ebay aankoop … dat zal vast een blijvertje worden :wink:

Ruud

mooie klok en band (tu)

mooi hoor jw ik wou dat ik eens een keertje wat won.
wat zijn die spatjes is dat de foto of is het op de wijzerplaat?

Ruud Schreef:

Gefeliciteerd met je aankoop, je eerste Ebay
aankoop … dat zal vast een blijvertje worden

Zo’n gevoel heb ik ook ja. :wink: :smiley:

@ Rob:

bedankt voro de handige en duidelijke uitleg. Heb zojuist 75euro naar m’n Paypal rekening overgezet. Nou hopen dat het er op tijd opstaat zodat ik die meneer z’n geld over kan boeken. :slight_smile:

Bedankt en ik laat nog weten of het gelukt is.

PS. je hebt mail via mn nieuwe mailadres. :wink:

Inderdaad ,…valt het op :smiley:

Het was weer een gevoel van korte duur :smiley:

Ruud

Jaap Wim,
Ik heb een tip voor je :
Misschien kan je voortaan beter naar de tijd raden , scheelt een hoop geld…
:slight_smile: