Gewoon wat leesvoer in het zonnetje :-)

5 likes

Wa?!! :laughing:

1 like

Rappers en Rlx wel :smile:

1 like

Waar een ‘klok’ om de pols van origine gold als statussymbool (zie de pols van Sean Connery in de James Bond-film Thunderball), is de functie van het uurwerk verschoven.

Volgens mij mag je geen “klok” zeggen , althans daar ik ben ik op HF wel eens op gewezen :grin:

Alleen met een slok :grin::+1:

Nog 45 minuten en dan is voor mij de vakantie begonnen … dan gaan er wel wat slokken in … en waarschijnlijk na de vakantie maak ik wel een NA … of twee :sweat_smile: heb namelijk echt geen ruggengraat met aankopen als ik een biertje op heb

1 like

Bekend fenomeen :grin:

1 like

Leuk om te lezen. Ik geloof op zich wel in een brandstore-/boutique-achtig concept, met als inzet: beleving en emotie. En dit ziet er, op de foto’s, goed uit. Benieuwd of dit succesvol kan worden uitgebouwd.

Ik kreeg op een gegeven moment InBev op bezoek met de vraag of ik geen Budweiser op de tap wilde zetten. Met daarbij het verhaal dat ze de ambitie hadden om binnen een paar jaar de nummer 2 of 3 pils van Nederland te zijn. (inmiddels doe ik iets heel anders want Corona)

Moet ik hier een beetje aan denken. Met als grote verschil dat Breitling wel een geweldig product heeft.

Eigenlijk had hun verhaal wat mij betreft een stuk beter geweest als ze zich hadden beperkt tot meer analoge bewustwording van jongeren en een plek naast de smartwatch. Die concurrentie met Rolex is volkomen overbodig in het verhaal. Helemaal in de kop van het artikel.

2 likes

Ik denk het niet want hun doelgroep shopt online.
En dan zetten ze zich dus vast op een heel streng prijsbeleid, want fysiek moet dan even duur zijn als online. Anders komt de klandizie alleen even passen. En daarmee krijg je een enorme vastgoed en personeel overhead.

Breitling… ik heb ze niet,
maar vindt ze verdomd mooi :heart_eyes: :+1:

Mooi concept, ben benieuwd :ok_hand:t2: