Gez: Seiko SARX057 of SARX055 losse schakel

Hallo,

Heeft er hier nog iemand een schakel voor een titanium armband van een Seiko SARX057?

Of weet waar ik die zou kunnen kopen?

@Lowieke kan je misschien wel verder helpen.

1 like

Deze horloges hebben dezelfde band met dezelfe schakeltjes. Seiko art.nr: M1431HLK

SARX055
SARX057
SARW041
SARW043
SARX115
SARX117

Van de week bij de Seiko dealer geweest in Deurne. Zeer goed geholpen, maar zij schrokken van de prijs. En waarschijnlijk heb ik er 2 nodig. Advies was toch nog maar eens proberen 2e hands te proberen.

Dus heeft er nog iemand 1 of 2 schakels in de aanbieding dan zou je er mij enorm mee helpen :blush:

Ik had hetzelfde probleem met een SARY055. Uiteindelijk was het praktisch dezelfde prijs om een geheel nieuwe band te kopen wat ik dan ook maar gedaan heb.

1 like

Als je nu het nummer van de band hebt kan @CitizenX misschien zijn zoektocht verruimen.

1 like

Goede tip ik ga kijken of ik het nummer op de band kan vinden. Dan kan ik eens zoeken naar een complete band. Maar ik denk dat deze ook niet echt goedkoop zal zijn. Maar het proberen waard.

Zij hebben het toch niet nodig, of bedoel je dat jij die prijs ook te hoog vond :sweat_smile:

Ja dat, €137 ex btw per schakeltje en invoerkosten. En ze waren niet op voorraad.

1 like

Complete kost 550 oid

Eerste vondst op Yahoo Auction. Reken er 25% bij en nog wat voor verzending. Nog altijd prijzig, maar ter voorbeeld. Misschien wordt er meer aangeboden :man_shrugging:

1 like

Bedankt voor de tip, zal daar eens kijken.