Gezamenlijke stand op volgende Rikketik

Geachte horlogefielen :wink:

De eerstvolgende Rikketik beurs (oktober?) zou ik een aantal horloges willen proberen te verkopen. Maar ik heb niet genoeg (ong. 6) om een gehele tafel te rechtvaardigen.

Ik weet dat er een soort van wisseltafel is die je een uurtje zou kunnen huren, maar ik zie het meer zitten met een aantal van jullie gezamenlijk een stand te huren.

Ik heb begrepen dat je wel lid moet zijn van de Rikketik, hetgeen ik 1 dezer dagen zal regelen.

Iemand geinteresseerd? Ik zie jullie reacties, ook via PB, tegemoet.

1 tafel is wel erg klein…

Maar el_great-foxman heeft ook maar een bescheiden stapeltje horloges. Je zou bovendien van elkaars aanwezigheid kunnen profiteren door samen de boel goed in de gaten te houden. Dat verkleint wellicht de kans op diefstal.

Je kunt ook een halve tafel huren. Maar dit idee is hier volgens mij al wat vaker besproken. Op zich lijkt het me wel leuk om een keer uit te proberen, maar voordat we hieraan beginnen moeten we eerst wat regeltjes maken omdat je horloges door andere leden verkocht kunnen worden.

Yup, met je eens aangaande regels cq onderlinge afspraken.

Ik denk meer aan het laatste, gewoon in goed overleg afspreken wat de procedures zijn mocht 1 van de verkopers een rondje gaan doen of zo.
Lijkt me dat het hier met name gaat om vraagprijs ter informering van potentiele klanten. Het echte handelen zou ik aan de betreffende verkoper zelf overlaten.

Misschien moeten we maar een omroepinstallatie regelen om de naam om te roepen :wink: