Gezien jullie positieve reacties

Is wel een lange lijst hoor.

Noem ze niet allemaal.

Breitling Chrono colt auto
Breitling toptime
Breitling chrono-matic
Omega Speedmaster daydate
Omega Seamaster 60 red
Omega Dynamic Chrono
Omega geneve
Omega Seamaster quartz marine
Zenith respirator de luxe
Zenith defy
JLC Masterquartz
Bulova 666 oceanographer
Erzer Chronograaf
Seiko Titanium alarm vintage
Hamilton Khaki Navy GMT
Longines Automatic
Alpina Avalanche Extreme
Tudor Rolex jaren 40
Glashutte Spezimatic
etc etc.

Rick Schreef:

beloof ik geen Enzo’s meer te plaatsen : ))

Niks van aantrekken joh!

Anders kan ik ook geen foto’s van krokodillenstaarten meer laten zien :wink:

Ik was (ben) redelijk positief.

Rick,
Het gaat toch om forumfun.
Als ik me de reacties op mijn topics had aangetrokken was ik allang gestopt.
En dat zou zonde zijn, gezien toch ook het forse aantal positieve reacties. En ik ben nog niet op de helft.
Jij liet gewoon zien waar een horlogemerk (in de optiek van velen) een beetje uit de bocht vliegt.
Jij vond het, wellicht omdat jij het wel mooi vindt, i.i.g. de moeite waard om het onder de aandacht te brengen. Leuk toch?!
Het kan immers niet altijd gaan om gevierde Omega’s, Breitling’s, Rolexen en andere dure merkhorloges.
:)-D(tu) en vooral doorgaan!!!
Flip.

Ik vind het ook heel mooie dingen. Denk dat hij heel ver vooruit is op gebied van design dan de gemiddelde uurwerken. Wat dacht je dat de reactie was op de eerste pan?

Wat ik nog mooier vind is dat hij Vintage calibers gebruikt die van heel goede huizen komen.

Ikzelf heb naar aanleiding van uw post er ook eentje dat ik wil kopen.

dus keep up the good work

ik ervaar het absoluut niet als vervelend mochten jullie dat denken … ik geniet enorm van de meningen van iedereen.
het is maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft overigens.
moet zeggen dat mijn twee afgebeelde modellen ook niet mijn voorkeur hebben hoor maar hij maakt ze wel daar ging het mij meer om … : )
wanneer die van mij klaar is zal ik hem zeker posten!!!

vintage dus … enzo is een echte vintage liefhebber en wil graag die kant uit dus wie weet komt er ooit nog één om je pols : )

Het leuke van deze site vind ik de diversiteit. Van alles kan er langskomen. Zelfs enge luipaard en slangenprents… Dus die enzo valt nog wel mee.

Zeker. Inderdaad meer vintage… doet me meer.
Maar dan moet het wel echt vintage zijn. Al moet ik zeggen dat ik sommige modellen
zoals de Zenith New Vintage, Tissot Heritage, Rolex Cosmograph Daytono (nieuw model). etc etc. wel erg mooi vind.