Gezien jullie positieve reacties

beloof ik geen Enzo’s meer te plaatsen : ))

Laat je nou niet ontmoedigen door één topic…

Je post ook wel direct zijn meest gewaagde ontwerp, dus je had kunnen inzien dat er kritiek op kwam.

Ik persoonlijk vind het creatief en anders dan anders. Iniedergeval onderschijdender dan weer de zoveelste hommage.

Juist wel doen.

Het mooie van dit forum is dat iedereen lekker zijn eigen persoonlijke mening en keuzes erop na mag houden. En bij sommige horloges kun je ook niet altijd positieve reacties verwachten.

Ik heb dat ook gehad bij mijn topic over nieuwe aanwinst Anonimo Wayfarer, Van tevoren wist ik dat er een aantal leden zouden zijn die het allemaal maar niets zouden vinden. En die hebben dat gelukkig ook eerlijk gedeeld. Aan de andere kant heb je ook altijd weer een andere groep liefhebbers die dat wel weer leuk/fraai/mooi vinden.

Accepteer dat, en blijf gewoon posten!

Gewoon posten Rick. Er is meer dan de gevestigde orde en het is alleen maar fijn dat we dat ook af en toe kunnen lezen.

Gr. Roel

Sommige mensen herkennen eenmaal een wasmachine in een Enzo :wink:

ryan Schreef:

Sommige mensen herkennen eenmaal een wasmachine in
een Enzo :wink:

En velgen?

Lekker blijven posten joh! Smaken verschillen altijd, maar daardoor moet je je absoluut niet laten ontmoedigen (tu)

Hier dan nog een foto van de Enzo. Maar dan met hidden lugs.

Ghegheghe :smiley:

Rick Schreef:

beloof ik geen Enzo’s meer te plaatsen : ))

Gewoon blijven doen!

Anders had ik het nooit gezien en da’s ook weer jammer.

Blijf alsjeblieft plaatsen.
Het meeste dat voorbij komt is gemiddeld genoeg. Ik hou wel wat van verfrissing, of ik het nou mooi vind of niet.

Zeker blijven plaatsen, kijk alleen al naar het onderdeel ‘Minder bekend’ op het forum, daar komen genoeg bijzondere horloges voorbij waar we anders nooit aan hadden gedacht.

Lekker blijven plaatsen want ik vind die Enzo’s hartstikke gaaf.

@jantje.vlaam: (:D(:D(:D:~

Ind blijven plaatsen. Is verfrissend en zo weten we ook weer wat WEL mooi is :stuck_out_tongue:

wat draag/heb jij? … ik vond jou denk ik het meest positief : )

schmeink Schreef:

Ghegheghe :smiley:

Ha, ha (:smiley:

JTrapman Schreef:

Lekker blijven posten joh! Smaken verschillen
altijd, maar daardoor moet je je absoluut niet
laten ontmoedigen (tu)

Volledig mee eens. Ik heb een derby swissonic gehad, waar ook niet iedereen enthousiast over was, maar dat heeft mij nooit gedeerd. Juist door de verschillende meningen wordt dit forum leuk. Stel je voor dat iedereen het met elkaar eens zou zijn; saaie boel zou dat worden!!

Bedoel je moi?

qui : )

oui