Over het algemeen gebeurt er op zo’n wijzerplaat van een MS werkelijk waar ‘GEEN ZAK’!
Ik heb deze altijd mooi gevonden. Een Singular. Maar dan begin je al weer van de basis af te wijken… Ik kon er laatst bijna eentje kopen , maar dan moest ik de komende 2 jaar naar mijn werk lopen of zo…
Ik ben van mening dat een MeisterSinger met méér dan 1 wijzer geheel afwijjkt en daardoor niet echt interessant is voor mij. Ieder zijn ding. Dit weekend nog een aantal Néo’s in Duitsland achter het glas gezien en ik vind ze juist wel mooi in het echt. Niet voor mijn varkenspolsen van 19cm overigens.
Daarvoor was het zelfs horloge.startpagina.nl (was een onderdeel van startpagina.nl) waarop een hoop websites geplaatst waren en je vanuit daar door kon klikken naar het forum.
Ben hier al sinds 2002 te vinden… Haha (Voorheen onder de naam @Geert_T zie ik nu).
Inderdaad! Ik heb als onderdeel van de werkgroep (van 2004 t/m 2007), na een avondje doorzakken, contact opgenomen met MeisterSinger en hen mijn idee voorgesteld mbt het omdraaien van de kast.
In eerste instantie was eigenlijk afgesproken om het horloge te voorzien van een automatisch uurwerk, maar toen kwam John van Steen (destijds importeur) er nog tussen waardoor de prijs ineens een stuk omhoog ging. Zodoende is er toen uiteindelijk gekozen voor het hand opwind uurwerk dat er al in zat, maar dan dus met de extra bedrukking van de wijzerplaat, achterzijde en het omdraaien van de kast.