Gezien op MP: HFLE2004, Meistersinger Scrypto 1Z

Ja.

Over het algemeen gebeurt er op zo’n wijzerplaat van een MS werkelijk waar ‘GEEN ZAK’!:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb deze altijd mooi gevonden. Een Singular. Maar dan begin je al weer van de basis af te wijken… Ik kon er laatst bijna eentje kopen , maar dan moest ik de komende 2 jaar naar mijn werk lopen of zo…:grimacing:

Maar pff… Een ‘verzameling’ van die dingen aanleggen zal het ( helaas ) nooit meer gaan worden… Niet in dit leven i.i.g.:smirk:

Ik ‘schat’ de tijd bijna altijd tot op 2 minuten precies , als ik dat daarna digitaal zou checken , klopt dit… Dat vind ik dan wel wat hebben.:wink:

Ik heb er nu één voor mijn vrouw gekocht.
Een ‘old-school’ Karelia. Peseux handwinder.

Die Neo vond ze niet écht je dat…

Ja. Nog praatjes ook hoor!:stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

Nou vind ik zelf die Neo eerlijk gezegd ook maar een ‘vreemd dingetje’. Het heeft het niet écht.:upside_down_face:

De Phanero voor haar mooi , (en duur!) maar dan vind ik een Karelia natuurlijk ‘guurder’.:joy:

Nog gevraagd of ze ( toch ) niet liever dan een 3-wijzer uitvoering had , maar nee…

Maar ik vraag het mij af,.:roll_eyes::clown_face:

2 likes

Ik ben van mening dat een MeisterSinger met méér dan 1 wijzer geheel afwijjkt en daardoor niet echt interessant is voor mij. Ieder zijn ding. Dit weekend nog een aantal Néo’s in Duitsland achter het glas gezien en ik vind ze juist wel mooi in het echt. Niet voor mijn varkenspolsen van 19cm overigens.

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

Neo Plus!

Ik vind de Neo geweldig.

3 likes

+1

Zelfs als Zweizeiger :grin:

1 like

Daarvoor was het zelfs horloge.startpagina.nl (was een onderdeel van startpagina.nl) waarop een hoop websites geplaatst waren en je vanuit daar door kon klikken naar het forum.

Ben hier al sinds 2002 te vinden… Haha (Voorheen onder de naam @Geert_T zie ik nu).

2 likes

Inderdaad! Ik heb als onderdeel van de werkgroep (van 2004 t/m 2007), na een avondje doorzakken, contact opgenomen met MeisterSinger en hen mijn idee voorgesteld mbt het omdraaien van de kast.

In eerste instantie was eigenlijk afgesproken om het horloge te voorzien van een automatisch uurwerk, maar toen kwam John van Steen (destijds importeur) er nog tussen waardoor de prijs ineens een stuk omhoog ging. Zodoende is er toen uiteindelijk gekozen voor het hand opwind uurwerk dat er al in zat, maar dan dus met de extra bedrukking van de wijzerplaat, achterzijde en het omdraaien van de kast.

3 likes