Iemand interesse in no 02/30? 6 jaar geleden een beurtje gehad, in nieuwstaat en met doosje en certificaat. Hij wil er €800 oid voor hebben. Zou leuk zijn om hem weer in “NA” en “wat dragen wij vandaag” tegen te komen.
Ook al was de prijs destijds €425 (ik had 13/30), het is en blijft een prettig horloge voor een niet zo extreem hoge prijs.
Kiek moar.
Meistersinger Scrypto 1Z NL limited edition, nr 2/30
Nee. Ik heb hem 10 jaar gehad en kon hem erg goed verkopen. Na zoveel jaar was ik er gewoon wat op uitgekeken, maar als iemand hem weer te koop aanbiedt, hap ik vast weer toe. Dan wil ik wel mijn nummer 13 terug.
Bij aanmelding op het horlogeforum loop je vaak ook gelijk flipperitus op dus dan is 10 jaar nog best lang. Mooi horloge ook die Meistersinger, maar 1 HFLE per jaar is wel genoeg en ik wacht nog steeds op mijn NL17.
Ontopic: ik vind de kroon links niet mooi. Had 'm al wel regelmatig gezien op mp.nl… Wel leuk dat elke NLse limited de kroon links heeft! (En gaaf dat dat door HF komt.)
Misschien dat @erikh Erik Haman is wie hem ooit kocht en hem wel weer terug wil. Misschien heb ik de verkeerde nickname en/of wil hij hem niet meer, maar ik zou de tipgever van mijn 13/30 best dankbaar zijn als ik deze tip kreeg!
De 425 bij uitgave was dan ook een schijntje. War de gek ervoo geeft is wat hij waard is. Ik verkocht hem niet voor 1.300 overigens. Was dat maar waar.
Eens. Daarom was hij na 10 jaar dragen ook wat saai geworden. Meestal blijven eenvoudige horloges langer juist omdat veel tierelantijnen gaan vervelen, maar te saai is ook niet goed. Wat is dat toch met ons
Catawiki blijkbaar…wel de portomonaie trekken:
Uit de MP advertentie:
Op catawiki staat een taxatie van nr 13/30 voor 1300 euro. Ik hoef er de hoofdprijs niet voor maar graag wel serieus bieden aub. Anders houd ik hem gewoon zelf. Onzinbiedingen worden verwijderd