Gezien: welk horloge is dit?

Beste leden,

Op een receptie maakte ik een foto van een man die bij uitvergroten dit horloge droeg. Kan iemand mij helpen om uit te zoeken welk horloge dit is? Is dit nog nieuw te koop of alleen vintage?

Diesel. Als je goed kijkt, zie je het zelfs staan.

2 likes

Denk ook diesel


Ik heb deze in een vorig leven gehad denk ik.
Serienummer ken ik wel niet…

1 like

D@mn, laat ik de volgende keer een bril kopen in plaats van een horloge. :sweat_smile:

3 likes

Super Filip7 bedankt. Ik ga nu achter het serienummer aan. Denk je dat die nog ergens te koop is?

Bedankt voor de bevestiging. Nu het serienummer nog zien te vinden. Hgr.

1 like

Bedankt voor de bevestiging. Nu het serienummer nog zien te vinden. Hgr.

alhoewel ik niet met Diesel horloges heb, vind ik deze toch wel aardig

Dz 2065 of iets dergelijks

De band is nog te koop :grin:
https://www.horlogeband.com/en/Diesel-watch-band-DZ2065/

Bedankt, komt wel in de buurt maar is het toch niet. Ik blijf zoeken.

Ik zit ook niet aan Diesel vast, maar vind het een mooi model. Weet jij misschien een alternatief dat er op lijkt?

Fossil wellicht

Fossil heb ik zelf gehad, maar dat zit nog slechter in elkaar dan de gemiddelde mikado stapel. Ik zou dan eerder naar een Thomas Earnshaw holborn, of een Seiko kijken.

Wow doet me denken aan mijn eerste horloge, een Diesel gekocht bij de kijkshop, betaald met benzinepunten geloof ik, toen kon je nog gewoon naar buiten lopen met het horloge om te kijken hoe 't er in het “buitenlucht/licht” uit zag :joy:moet je nu eens vragen bij een juwelier of je er mee naar buiten mag lopen :joy::joy: :sob:

Dat is hem precies! Kan ik daar met vertrouwen kopen? Hartstikke bedankt!

Hans, volgens mij heb ik deze nog liggen in een lade bij mijn ouders. Die mag je overkopen! Stuur me even een privé bericht dan hebben we het er over.

Diesel wordt door Fossil gemaakt :wink: net zoals Emporio Armani, DKNY, Burberry en nog veel meer mode spul. Zelfs Zodiac is tegenwoordig Fossil.

1 like

Aha oké, dank voor de waarschuwing. Ik zal mijn bericht verwijderen, want hier heeft niemand iets aan.

(Edit: dit ging over een bepaalde website die ik had gepost. De website is blijkbaar niet betrouwbaar,)

zou 'm even laten staan. wellicht een waarschuwing voor anderen die daar toevallig op terecht zouden komen. :wink:

oh… het bericht is al weg… kan mijn antwoord ook wel in de kliko :-/