Bergeon tweezer 7825 nieuw gezocht!?
Als je nieuw zoekt, al op Amazon gekeken?
Is dit toevallig naar aanleiding van mijn post in het Speedmaster only topic? Of had je deze al een tijdje in gedachte?
Andere optie is ebay.
Voor beide raad ik aan om even goed naar aanbieder/seller te kijken naar aantal reviews en vooral van de laatste 3 maanden. En hoe makkelijk retouren is indien nodig.
Jammer dat de Fratello shop niet meer online is. Heb de mijne van daar.
Daar wel weer gezien ja⦠Blijf het maar een kriem vinden bandenwissel⦠Heb vorkjes van Bergeon gebruikt op de toen aangeraden voor Rolex, kostte me ā¬250,- en nu al 2 setjes Bergeon tools⦠Gelukkig horloges meestal heel gebleven⦠Omdat ik ze goed af plak, maar vind het niks.
Zal eerlijk zijn dat het nog steeds gepriegel is af en toe maar wel een stuk makkelijker en soepeler dan alleen een vork.
Ik zat ook naar zoiets te kijken. Lijkt me ook wel een fijne optie. Kan je vooraf instellen dat de vorkjes op de juiste afstand zit, dan over de band schuiven en dan pas dichtknijpen.
Geen ervaring met deze opties maar misschien wel een alternatief voor de Bergeon.
Ik heb deze zojuist gekocht. Zit al eventjes naar zoān ding te staren en moest ook wat andere dingen hebben.
@watchguy37 en @Phoenix.bas, zal even duren tot ie in huis; tooltje moet uit de VS komen. Maar zodra het binnen is, voel je welkom om ām eens te komen kijken of het wat is.
@Pjotr
Bedankt voor het aanbod. ![]()
Hoop niet dat je teveel invoer hoeft te betalen. Wanneer heb je precies besteld? En wat heb je nog meer bij Straphabit besteld?
Ben benieuwd naar je ervaringen.
Iets vergelijkbaars heb ik geprobeerd⦠no-go voor mij ![]()
Ik gebruik enkel de 7825 en 6767-F waarbij de laatste soms zelfs nog iets handiger werkt.
Ik zit al op bandenwissel level 8, dus hoef niet af te plakken ![]()
Een uur geleden!
Moest nog een nieuw vorkje hebben, wat schroevendraaiertjes en een link verwijdertooltje.
Zal ongetwijfeld een premium hebben betaald t.o.v. alles bij elkaar scharrelen op Amazon maar dan ben ik iig weer even klaar.
We rekenen op 25%.
Ai. Dat klinkt niet aantrekkelijk. Nou, alles beter dan het ā¬12,99 passertje van bol.com denk ik.
Misschien werkt het voor jou wel he.
Als het echt troep zou zijn, zouden ze het niet blijven verkopen.
Helaas vind ik Delugs in veel gevallen onnodig duur, maar dat is een mening uiteraard.
Ja, Delugs is echt bizar duur. Zat laatst ook naar dat lens setje van ze te kijken. Als je dat rechtstreeks bij hun leverancier bestelt zonder Delugs merkje erop scheelde het ā¬180.
Ik heb trouwens wel de straphabbit variant besteld.
Ben hier erg benieuwd naar, zag dat Random Rob (YouTube) deze ook adviseerde⦠Maar door US nog niet besteld⦠Maar twijfel dus tussen zoiets en de Bergeon⦠@watchguy37 en @Pjotr ![]()
Ik zag dat in de cache van Ai de oude prijs van Delugs ook echt ā¬90,- was⦠Zal dus niet te lang geleden verhoogd zijn, aangezien ik betaald en dus recent account hebā¦
Wil ook zoiets aanschaffen. Kwam deze tegen. Net wat prettiger geprijsd dan de Bergeon, goede reviews en een extra set tips er meteen bij.
Misschien even wachten tot @Pjotr zijn tool binnen heeft en dan een mini gtg? Kan je mijn Bergeon proberen naast de Straphabit tool? En wat horloge nerden afhankelijk van locatie?
Wel even de winstwaarschuwing dat weekenden overdag erg lastig gaan worden ivm de kinderen.