Gezocht betrouwbare sites voor

Hallo ik ben op zoek naar betrouwbare sites om 'Panerai Luminor , Marina Militare enz:(Hommage) te bestellen wie kan me helpen?

Het Horlogeforum. (tu)
Allemaal toffe en betrouwbare mensen + echte liefhebbers ! (tu)

Als je in China/Hongkong besteld is er ALTIJD risico - soms wat meer, soms wat minder.

Koop je op een forum zoals dit (of een ander goed horlogeforum ), ga je wellicht niet voor een dubbeltje op de eerste rij kunnen zitten, maar je gaat wel 99,99% zeker zijn van een GOED horloge.

Persoonlijk ga ik met elke nieuwe aankoop naar mijn horlogemaker - en ik weet dat velen van dit forum dit ook doen. Een echte liefhebber wil alles perfect hebben. Dus koop je hoer iets over van iemand op het forum, zit je zeker goed.

Het is maar de vraag hoe hoog je de eisen voor jezelf stelt.

Ondertussen weet ik precies wat je van elk horloge kan verwachten en wat niet.
Mijn horloges zijn van de eerste tot de laatste in perfecte staat. Als ik die ooit verkoop, zal het niet voor een appel en een ei zijn. Maar de mensen weten dan ook wat ze ontvangen. En ik heb er nog geen enkele horen klagen :wink:

Typ MM hier in op het forum of op Google en je vind sites genoeg.
Ook op Ebay kan je die vinden.

Maar weet dat je steeds de kans loopt om het terug te moeten sturen ( op jouw kosten ) - meestal komt het wel goed, maar dan is je “winst” er ook aan.

En zeg nu zelf…ocharm voor een paar euro’s meer of minder…
We spreken hier toch niet van “echte” Panerai’s ? :wink:

getat watch/siswatch en jacksontse staan vaak goed aangeschreven.

wat marc al zei ben je met n defect exemplaar wel je winst kwijt. bovendien loop je ook t risico dat je invoerrechten moet betalen voor zo n klokje uit t verre oosten.

bedankt voor de tips.


Heeft ook een aardige collectie aan luxere merken. Uit de UK, dus geen importbelastingen

Chrono24.nl Goede startsite, betrouwbaarheid is afhankelijk van de adverteerder

Jomashop.com Vaak erg goedkoop, wel kans op import tax.

Betalen met Paypal geeft extra aankoopbescherming. Wanneer er bijvoorbeeld een baksteen in het pakket mocht zitten, krijg je tenminste je geld terug.

stitch Schreef:

Betalen met Paypal geeft extra aankoopbescherming.
Wanneer er bijvoorbeeld een baksteen in het pakket
mocht zitten, krijg je tenminste je geld terug.

dit laatste natuurlijk ook voor de ebay aankopen met paypal. daar zijn ook n hoop parnis enzo te vinden.

Betalen met Paypal geeft extra aankoopbescherming.
Wanneer er bijvoorbeeld een baksteen in het pakket
mocht zitten, krijg je tenminste je geld terug.

nou, ben daar maar niet zo zeker van want bij paypal betalingen buiten ebay om kan het zijn dat er alleen garanties zijn op het afleveren van het pakket, niet wat erin zit… eerst voorwaarden checken dus…

mag een slotje op bedankt forum