Op zoek naar een Breitling A17360 in nette staat en met stalen band. Heb jij iets liggen? Graag aanbieden in PB incl de vraagprijs en waar mogelijk op te halen.
Alvast bedankt!
Op zoek naar een Breitling A17360 in nette staat en met stalen band. Heb jij iets liggen? Graag aanbieden in PB incl de vraagprijs en waar mogelijk op te halen.
Alvast bedankt!
Er staat er een in het blauw super
@Super
Ik heb hem ook maar gaat nog niet weg.
Toen nieuw gekocht.
Hij is wel heel mooi.
Echt een oude super Breitling!
Dank voor je reactie maar ik ben echt op zoek naar dit model.
Oké. Maar ik zie alleen verschil in diepte. Van 1000 naar 1500 meter.
Wat is er nog meer anders aan.
Wist niet dat er ook een 1500 meter was.
De A17040 is het eerste Superocean model, de A17360 is een stuk nieuwer met chronometer gecertificeerd uurwerk, iets andere vorm kast naar 42mm, hoekigere kastpoten en dikkere kroonbescherming.
Bedankt !
Weer wat geleerd wel mooi indedaad.
Zeker die 42 mm en het uurwerk natuurlijk.
Ik heb deze inderdaad de oude dus,
die heb ik ook gehad, dat was mijn eerste echte horloge
Up
Up
Iemand die hem toevallig nog heeft liggen en niet meer draagt?
Op marktplaats wordt er een aangeboden door iemand uit Bussum.
Maar voor een flinke prijs.
Succes.
Hij gaat er denk ik een leuke camera van kopen…
Set is wel compleet. Conditie niet goed te zien, in top staat is ie wel waard, ze vragen gekker.
Als ie afgeleefd is, dan mag er nog wel een stukkie vanaf.
@berhan & @frenk ik heb contact gehad met diegene maar helaas niet veel ruimte in de onderhandeling. Daarnaast ben ik er ook niet over uit of t wel een full set genoemd mag worden aangezien de helft aan papieren, omdoos mist. Ik weet niet hoe jullie hierin staan?
Helaas nog steeds niet gevonden. Niemand die hem op dit moment nog ergens in een la heeft liggen?
Up
Helaas nog steeds niet voorzien. Aanbod chrono en marktplaats is bekend. Ik hoop eigenlijk dat er hier nog iemand is die hem weg doet. Nogmaals dank!
Iemand? Upje!