Gezocht: Bulova Lunar Pilot 43mm

De lunar pilot heb ik al heel lang een keer eens willen proberen, vandaar deze oproep. Heb je er een (in 43mm) liggen die je wil verkopen? Dan hoor ik dat graag. Het moet de zwarte versie zijn, want in de andere kleurstellingen heb ik geen interesse.

Plaatje voor de sfeer:

3 likes

Ik kwam deze tegen bij de buren:

https://uhrforum.de/threads/bulova-lunar-pilot-96k111-stahlband-und-lederband-43mm.623581/

1 like

Dank! Maar dan koop ik hem liever nieuw voor een paar tientjes meer. Bovendien prefereer ik ook via HF te kopen ipv UF.

1 like

Erg tof. :ok_hand:t4:

3 likes

Ik heb verder geen tip, maar wil je er alleen op attenderen dat de keuze voor band/staal verder gaat dan enkel optisch… lugholes zitten anders gepositioneerd!

Succes met je zoektocht!

2 likes

Thanks! Ik wist dit van de 45mm versie, maar het geldt dus ook voor de 43mm?

2 likes

Aangezien de 43.5mm met zowel staal als lederen nato in 1 set wordt geleverd lijkt mij dit niet. Voor de 45mm geldt dit inderdaad wel maar daar heb je of leer/nato of staal.

Op de 43.5mm heb ik geen enkel probleem de stalen band te wisselen met andere banden. Die sluiten ook prima aan op de kast.

2 likes

Mijn lederen band ligt inderdaad wat “dieper” maar het valt in de praktijk niet op.

Idd. een fijn horloge, deze iets kleinere Lunar Pilot. Heb hem vorige werk op een rode Hirsch gezet:

Succes met het vinden van een Bulova Lunar Pilot Archive Series 43,5 mm. :+1:

3 likes