Gezocht: Casio Back to the future

Mijn dochter van 12 en ik zijn groot fan van Back to the Future, and ze draagt zelf al 2 jaar een casio rekenmachine horloge. Toen de Casio Back to the Future aangekondigd werd, was zij (en ik) zwaar enthousiast.
Ik heb geprobeerd het horloge te bemachtigen, helaas niet gelukt. Hopelijk heeft iemand er hier een aangeschaft en zou er vanaf willen?

Dank!

J.

Dank je voor de tip. Ik had deze gezien. Ik hoopte een horloge te vinden voor ongeveer de originele prijs. Gewoon van een liefhebber die er toch vanaf ziet. Dit heb ik er niet voor over. Ben ook niet bereid mensen te sponsoren die items van liefhebbers ‘wegstelen’ voor winst…

1 like

Ja dat wordt erg ingewikkeld vrees ik.

1 like

Snap ik, maar ik houd hoop!

Ik kreeg dit in de mail van Casio, lijken dus wel nog te komen.

Beste klanten,

Sommigen van jullie weten misschien al dat we sinds de lancering van ons ‘Back to the Future’ (BTTF) CA-500WEBF-horloge met een aantal uitdagingen te maken hebben gehad vanwege de extreem hoge vraag. We willen daarom van deze gelegenheid gebruikmaken om jullie op de hoogte te brengen van de huidige situatie.

Op de dag van de lancering merkten we verhoogde activiteit van zogenaamde ‘sneaker’-bots op onze website. Deze worden gebruikt om limited edition-producten automatisch sneller te kopen dan mensen dat handmatig kunnen.

Aangezien wij deze praktijk oneerlijk vinden ten opzichte van iedereen die ook uitkeek naar het ‘Back to the Future’-horloge, hebben we de verkoop uitgesteld om onze verdedigingsmechanismen te optimaliseren.

Velen van u zijn wellicht al bekend met deze praktijk, die meestal relevant wordt wanneer het gaat om zeer gewilde limited edition-producten.

Sommige ‘experts’ gebruiken dan hun technische kennis om eerder dan anderen aankopen te doen. Dit is geen nieuw fenomeen en het komt meestal neer op een kat-en-muisspel.

Niettemin hebben we er alle vertrouwen in dat we het BTTF-horloge zo snel mogelijk op de markt kunnen brengen, zodat iedereen een eerlijke kans krijgt.

Onze excuses voor de huidige situatie en hartelijk dank voor uw geduld.

Hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Uw Casio Online Shop Team

4 likes