Gezocht: de ultieme alleskunner

De enige juiste, 36mm :wink:.

2 likes

Gevonden…

DK36 | Drei-Zeiger-Manufakturmodelle | Modelle mit Manufakturkaliber | Aktuelle Kollektion | DAMASKO Uhrenmanufaktur | Made in GERMANY (damasko-watches.com)

2 likes

Leuk deze topics en wat er zoal als suggestie voorbij komt. Ondanks dat vaak een maximum beschikbaar budget aangegeven komt vaak meteen al het obligate advies om het budget “op te rekken” (vaak naar het drievoudige) :joy:

6 likes

Prachtig! Een quartz is dan nog redelijk geprijsd. Onlangs stond er een in het blauwe gedeelte. Helaas misgegrepen :wink:

2 likes

Yep, budget is een relatief begrip en rekbaar :joy:

1 like

Tudor Ranger iets? :smiley:

1 like

Indeed, daar blijf ik op terugkomen…

Ah duidelijk, slotje… :lock:

Eerste wat in mij op komt is Tudor Ranger, anders een Longines Spirit of gewoon iets met een schroefkroon en een bandje dat tegen water kan. Keuze zat… Anordain Model 1, 2, 3… Seiko Alpinist is altijd goed, hou je geld over…

1 like

De Tudor Ranger komt erg vaak voorbij (ook in mijn hoofd). Maar eens gaan passen!

1 like

Hanhart Preventor HD12, op staal voor minder dan de helft van je budget en je kunt er alle kanten mee op. Anders bij Formex kijken, die maken ook leuke dingen vind ik.

6 likes

Binnen jouw budget (of net daarboven) heb je een mooie Rolex Airking uit de 70’s.

Op C24 staan er genoeg met diverse dials.
Smoelt goed op nato, leer staal, bund.

6 likes

Ze passeren op marktplaatsen en dergelijke weleens vaker en ook daar kan je wel eens een goeie slag slaan. Ik heb ‘m al 2 keer zo gekocht, deze keer houd ik’ m echt vast :relieved:.

1 like

Sluit mij ook bij de Ranger aan.

8 likes

Oók vet: een Sinn 856 S.

3 likes

Met deze band echt top :ok_hand:t2:

1 like

Wat bedoel je met alleskunner
Een horloge die kan zagen, die je als hamer kan gebruiken of als broodmes of verfkwast? :thinking::thinking:

1 like

Zwemmen met een horloge ? dan zou ik kijken naar een horloge wat duikers gebruiken maar om gewoon met een horloge te gaan zwemmen vind ik de reinste onzin

Dat kan gewoon prima met veel moderne horloges.

4 likes

Ik ken wel wat duikers. Die gebruiken al heel lang geen duikhorloge meer, wel een duikcomputer.

5 likes

Wat doen we dit toch makkelijk hier he :slightly_smiling_face:

Mijn suggestie voor dit budget is een The Citizen. Ik hou ervan :heart_eyes: En laat die titanium band er lekker op. Al zou een 20mm rubbertje er theoretisch op passen

13 likes